Matimag napisał(a):jak najlepiej (najskuteczniej) zgłosić błędy w CNE? Czy w ogóle widać skutki takiego działania?
Przez mapreporter, ale to słabo (jeśli w ogóle) działa. Musisz się uzbroić w cierpliwość (lata ćwiczeń).
Moderatorzy: frasun, wojtek, Artur, sdsyc, Alf/red/
Matimag napisał(a):jak najlepiej (najskuteczniej) zgłosić błędy w CNE? Czy w ogóle widać skutki takiego działania?
Zachu napisał(a):Otóż na starą siatkę dróg /z przed dwóch lat/ dodali nową. W związku, z czym prowadzenie na zjazdach jest kosmiczne, sam wygląd węzłów też jest dość mocno skomplikowany.
saper napisał(a):Wczoraj miałem przyjemność wracać z Wieliczki przez Tarnów. To co CNE 2012.40 tam wyczynia przechodzi ludzkie pojęcie, cały czas ciągnie na nieistniejącą A4, na tej trasie jedyną rozsądną opcją jest wyłączenie GPSu.
Zachu napisał(a):Trzeba było na UMP się przełączyć
GPS Maniak napisał(a):oraz świadomość, że nawet ułomnie ale jednak nie będzie mi działał TMC był dla mnie tak samo stresujący jak jazgod Jadźki
saper napisał(a):Wczoraj miałem przyjemność wracać z Wieliczki przez Tarnów. To co CNE 2012.40 tam wyczynia przechodzi ludzkie pojęcie, cały czas ciągnie na nieistniejącą A4, na tej trasie jedyną rozsądną opcją jest wyłączenie GPSu.
adamsb napisał(a):Ale przecież ja nie mówię o całkowitym wyłączeniu autostrad, a jedynie tam gdzie gps pcha na jeszcze nie istniejącą drogę, czyli np. koło Bochni
adamsb napisał(a):Gps to tylko pomoc, a nie urządzenie który wyłącza myślenie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość