Mam ten sam problem, przy czym u mnie występuje on "w szerszym zakresie"
, ponieważ urządzenie nie reaguje w ogóle, nawet wtedy, jak po USB podłączy się je do kompa. Postanowiłem więc w tych okolicznościach przyrody zadzwonić do Garmin Polska z prostym pytaniem: "Jak żyć Panie Premierze, gdy mój nuvi 760, który choć stary, do celu mnie już nie chce prowadzić, a wcześniej robił to szybko i sprawnie, jak na swoje możliwości, a co więcej w ogóle się nie włącza nawet przez kompa."
No i uprzejmy Pan z Garmina (mówię to szczerze i bez jakiejkolwiek złośliwości) wypytał mnie o "historię choroby", a przede wszystkim jaki soft został wgrany. No i wydało się - soft 5.30 jest do d....., co z resztą poruszają Forumowicze w innych postach dot. nuvi 760.
Obiecali pomóc, jak im dostarczę urządzenie do serwisu. Naprawa urządzenia na koszt Garminu, choć już dawno po gwarancji. Jeżeli im się uda, to będzie na prawdę super. Może i Ty powinieneś z tym problemem udać się do Garmin Polska?
Tak na marginesie. W "normalnych" warunkach programiści Garmina powinni nieźle za takiego babola "beknąć", bo firma musi ponosić koszty napraw (wymiany?) urządzeń dla których nie ma już gwarancji, ale czy tak będzie nie wiadomo. Jak się czyta tutaj posty, to co i rusz jakiś babol w sofcie, czy w mapach. Z drugiej strony my mamy o czym dyskutować, szukać rozwiązań, znajdować cenną pomoc, więc świat się kręci.Pozdrawiam