Witam, a więc...co to tego sprzętu to napisze może pierwsze wady a potem zalety, które mi się wydają ważne, jest to moja osobista opinia po półtora miesięcznym użytkowaniu dezl 560.
Zalety:
1. Czytelny, duży wyświetlacz, bardzo dobry uchwyt na szybę, kabel wpina się w uchwyt a nie w nawigacje, czemu nie wyrabia się wejście ja w ogóle nie odpinam kabla od uchwytu tylko jak kończę zmianę tylko odpinam nawigacje a uchwyt z kablem zostaje razem:), a co do kabla to napisze w wadach, jest nawet wada kabla:)
2. Bardzo dobra sprawa jest z Bluetooth, telefon łączy się bezproblemowo, przy rozmowach głośnik jest na tyle głośny, że można odsunąć szybę palić peta i gadać, mikro też wyrabia na zero, a wiadomo że szyba w dużym jest bardziej oddalona niż w małym, pomimo to nie trzeba się schylać do szyby żeby było nas dobrze słychać.
3. Profil ciężarowy i wszystkie jego opcje działają jak należy a o to w tej navi chodzi..... lecz jak to navi.... zdarza j się jej kombinować, ja nigdy nie jadę w nieznane na samej navi pierwsze sprawdzam mapę i później porównuje z navigacją. Przykład: Grantham, Anglia, Złomowisko: wpiszesz 4m wysoki poprowadzi Cie przez miasto, 4.9m poprowadzi Cie omijając Grantham i każe nawinąć na zjeździe do Ancastar, nadrobisz 8 mil ale dojedziesz bezpiecznie, innej drogi praktycznie tam nie ma:) sam byłem w szoku bo wiedziałem już wcześniej żeby tam jechać ale nie sadziłem, że dezl pokaże to samo:) także wielki plus dla niego:)
4. Po wpisaniu kodu pocztowego w UK czy w Szkocji prowadzi praktycznie pod drzwi i to myśli!!!!! nie prowadzi cie np. do sklepu media markt na parking przed sklepem, tylko prowadzi na rozładunek, z reguły z tyłu budynku. miałem tak kilka razy. 2 razy miałem na razie taką sytuację że nie znalazła całego kodu, musiał być raczej zły bo mam świeżo po aktualizacji, wpisałem połowę kodu i jakoś poszło:)
5. Tak jak już wcześniej pisałem, szybko się włącza, łapie sygnał, szybko ustala trasę i takie tam inne bzdety:)
6. Te wszystkie bajery trafic cos tam działają i rzeczywiście pokazuje jak jest jakiś problem na drodze i nie trzeba (jak już ktoś tu opisywał beckera do dezla i chwalił beckera że niby te komunikaty automatycznie wyswietla) wisieć na tym przycisku cały czas, żeby sprawdzać co się dzieje na drodze bo jeśli jest normalnie ikonka świeci na zielono jeśli coś jest nie tak na pomarańczowo a jeśli całkiem się zblokowało na czerwono i wtedy można sobie klikąć jak jest pomarańczowa czy czerwona żeby zobaczyć co sie stało:) także nie jest źle.....
7. W chu...j punktów POI. Ostatnio jestem w obcym mieście gadam z Żona, zjadłbym KFC ale gdzie tu znajdę KFC??? o 22:00, myśle.....??? przecież mam navi heh....wpisałem KFC i wyskoczyły mi chyba 4 i to z odległościami klikasz prowadź do i jedziesz, zajebista sprawa:)
Co jeszcze hmmmm......no i chyba tyle z takich ważniejszych plusów
czas na minusy:)
1. Odnośnie tego kabla:) heh sprawa śmieszna...ok jest to navi do tira, tir duży jest nikt nie zaprzeczy, ale po co kur...wa kabel od ładowarki jest tak gruby jakby zasilał 220V?? jest płaski o przekroju prostokąta, wygląda jak gruby kabel głośnikowy
, w tirze może tego nie widać ale jak zainstalujemy navi w osobówce to na pierwszym planie mamy nie navi tylko kabel:) to może wada może nie, mi to nie przeszkadza ale niektórym osobom może i będzie przeszkadzało dlatego o tym pisze:)
2. Jedziemy z np Nottingham do londynu, wpisujemy kod....czekamy..policzyła, pisze gotowa do jazdy..ale ja nie jestem typem gdzie navi pokaże to jadę, wiec zawsze sprawdzam pierwsze mapę a potem porównuję z navi i z reguły moje myślenie jest inne od myslenia navi heh....chce np jechać swoją droga taka jak ja chce np nie przez M1 tylko A1 bo jade do wschodniego londynu....do setna....
jak oddalam, przybliżam sobie żeby zobaczyc jak leci trasa to jest słabo oznaczona mapa czyli są pokazane drogi bez numerków tyczy się to mniejszych dróg i to jest uciążliwe bo musisz porównywać mapę z mapą w navi i dopiero jak znajdziesz to klikniesz jeden raz na ta drogę i wyskoczy jedz do np A1, klikasz dodaj do aktywnej trasy i bedzię Cie prowadziła pierwsze na A1 a potem do londynu tam do punktu. Z jednej strony to wada... ale to klikniecie na mapę i dodanie nowego punktu do aktywnej trasy to zaleta:)
3. Cena nie za niska,,,,ale porównać np Tom Toma 100F droższy.....a czy lepszy??? nie wiem...
4. Grafika nie za ciekawa, powinna być HD a nie jak w Mario Bross, ale już się przyzwyczaiłem.
5. Lektorka Polska jednak normalna nie syntezator nie jest zła, najgorsze jej hasło to zamiast mówić: zero sześć mili, mówi koma sześć mila ale nic jedzie się dalej:)
Chyba tyle dałem 7 plusów 5 minusów, żeby nie było, że się zakochałem w Garmin, bo tak nie jest ma swoje plusy i minusy:) już gdzieś tu czytałem porównanie beckera do dezla ku...wa wychwalał beckera a co garmin to gówno??heh facet się zakochał hehhhhh.....
Podsumowanie:
Jeśli chcesz kupić nawigację idealną to szkoda twoich pieniędzy lepiej kup sobie mapę z ograniczeniami i z mostami a zaoszczędzisz kupę forsy:)
Ja osobiście mogę polecić ten sprzęt, jak do tej pory mnie nie zawiódł, wiadomo nie można się sugerować tylko tym co wyświetla nam navi, nie znasz drogi?? jedziesz deckerem?? 4.9m wysoki?? patrz pierwsze na znaki a potem na navi co pokazuję:) Spotkałem się z tym już że danej drogi nie uwzględniała pod ograniczenia, była wąska osiedlowa i radź sobie sam:):)
Jeśli macie jakieś pytania piszcie a odpowiem na nie:) bo może o czymś zapomniałem:P
Pozdrawiam Rafał