Mariusz65 napisał(a):Generalnie chłopaki pieprzą bo pieprzą,
Jacek Balkan i wszystko jasne.
Ostatnio widziałem na Youtube "test" samochodu wykonany przez tego znawcę, samochodu jaki niedawno kupiłem.
Balkan moim zdaniem zrobił w tym filmie typowy czarny PR, ten człowiek nie jest dla mnie ani trochę wiarygodny.
Korespondowałem chwilę z ludźmi, którzy wpisali się pod tym stronniczym filmem, podzielali moje odczucia, jako użytkownicy tego samochodu a nie incydentalni testerzy, być może testerzy na zamówienie.
Nie zgadzam się z tezami zawartymi w tej audycji.
Auto jakie nabyłem posiada znakomite audio i nie jest to wcale limuzyna z wysokiej półki.
Mam porównanie, bo do poprzedniego samochodu zamawiałem stację multimedialną i byłem z niej zadowolony, odsłuch pierwszorzędny.
Po zmianie samochodu ogromne zaskoczenie: fabryczne radio gra co najmniej tak dobrze, jak poprzednio dedykowana stacja audio.
Już dawno temu przestałem wierzyć we wszelkie testy, porównania, rekomendacje na rynku samochodów.
To chyba jeden z bardziej skorumpowanych rynków pod szyldem niezależnych ekspertów.
edit: wracając do meritum, wystarczy aby jeden producent zapoczątkował falę, potem już pójdzie.
Tablet multimedialny to koszt max 1 000 zł, zamontowanie go na sztywno w aucie to już tylko fantazja projektanta.
Nie tak dawno wydawało się, że wbudowana nawigacja to gadżet dla najdroższych limuzyn: dzisiaj to już prawie standard.