Po co to pisać?
viewtopic.php?f=14&t=14288&p=175596#p175596
Moderatorzy: frasun, wojtek, Artur, sdsyc, Alf/red/
Drogi Panie ,
Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.
Bardzo mi przykro z powodow problemow zwiazanych z aktualizacja mapy uzywajac aplikacji Garmin Express. Bardzo chetnie pomoge je rozwiazac.
Jezli pojawia sie komunikat o bledzie w pragramie Garmin Express, prosze sprobowac nastepujacych sugesti.
Twoj komputer musi spelniac nastepujace wymagania systemowe i sprzetowe do poprawnego dzialania programu Garmin Express:
System operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy, program Microsoft .NET Framework 4 Client Profile (w zestawie)
Monitor o rozdzielczosci minium 1024 x 768, port USB i minimum 1GB pamieci RMA
Szybkie polaczenie z Internetem ( nie nalezy korzystac w przypadku modemowego polaczenia typu dial-up, polaczenia mobilnego ani tez satelitarnego)
Kabel USB i urzadzenie z serii nuvi, zumo lub dezl
Aktualizacja moze wymagac do 13 GB wolnego miejsca na dysku komputera
Upewnij sie, ze urzadzenie Garmin posiada najnowsze oprogramowanie. Zalecamy uzyc programu WebUpdater, do ktrego instrukcja znajduje sie w zalczniku, w celu aktualizacji urzadzenia.
Bardzo wazne jest, aby korzystac zawsze z najnowzszej wersji aplikacji Garmin Express. Aby sprawdzic czy posiadasz najnowsza wersje nalezy wykonac nastepujace kroki:
Otworz aplikacje Garmin Express.
Kliknij przycisk Ustawienia (ikona zebatki w prawym gornym rogu).
W sekcji o programi Garmin Express kliknij Sprawdz Aktualizacje.
Postepuj zgodnie z instrukcjami jak na ekranie.
Nastepnie nalezy usunac urzadzenie z aplikacji Garmin Express.
Otworz aplikacje Garmin Express.
Kliknij Urzadzenie.
Kliknij Usun Urzadzenie z Expressu.
Kliknij Tak.
Odlacz urzadzenie od komputera.
Zamknij okno programu Garmin Express.
Urzadzenie zostalo usuniete z programu, teraz nalezy zamknac aplikacje.
Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikone Garmin Express w pasku zadan (prawy dolny rog ekranu, obok zegarka na komputerze)
Kliknij Zamknij.
Na klawiaturze nacisnij Crtl+Alt+Delete.
Kliknij Uruchom Menadzera Zadan.
Kliknij Procesy.
Kliknij prawym przyciskiem myszy na ‘Garmin.Cartography.MapUpdate.CoreService.exe’.
Wybierz opcje Zakoncz Proces.
Zamknij Menadzera Zadan.
Kliknij ikone Windows Start (Menu Zadan).
Kliknij Programy/Wszytskie Programy .
Kliknij Garmin.
Kliknij Garmin Express.
Po uruchomieniu aplikacji podlacz urzadzenie spowrotem do komputera.
Majac na uwadze powyzsze sugestie sprobuj przeprowadzic aktualizacje mapy ponownie.
Jesli mimo wszystko nie uda sie uaktualnic map na urzadzeniu, to w celu zdiagnozowania problemu bede potrzebowal nastepujace informacje:
Numer seryjny urzadzenie
Nazwa uzytkownika konta myGarmin
Opis problemu i bledow podczas aktualizacji mapy
Rodzaj i wersja systemu operayjnego (np. Windows Vista)
Plik z urzadzenei Garmindevice.xml (instrukcja ponizej)
Plik Log z systemu Windows (instrukcja ponizej)
GarminDevice.xml (instruckja w zalczniku)
Podlacz urzadzenei do komputer i kliknij Menu Start
Kliknij na Komputer.
Otworz dysk przenosny Garmin/nuvi.
Otworz folder Garmin. Zlokalizuj GarminDevice.XML
Wyslij ten plik do nas w zalczniku maila.
Pliki Log
Prosze kliknac na link http://download.garmin.com/omt/tools/GarminExpressLogCollector.exe
Kliknij na otworz.
Kliknij dwa razy na diagnostic-tool.exe
Kliknij Uruchom.
Kliknij na Find log File.
Prosze wyslac znaleziony plik w zalczniku maila.
Po otrzymaniu tych infomacji i plikow bedziemy w stanie zdiagnozowac problem z aktualizacja map, nastepnie podac instrukcje pozwalajace na jego rozwiazanie.
Jesli ma Pan/Pani wiecej pytan, prosze dac mi znac, alternatywnie poszukac rozwiazania na naszej stronie internetowej: http://www.garmin.com/pl/support/faq-kana/
Pomoz nam poprawic jakosc serwisu jaki oferujemy poprzez wypełnienie ponizszej ankiety: https://www.surveymonkey.com/s/_Polish
Pozdrawiam serdecznie,
Joanna
Garmin Europe
______________________________________________________________
PO Box 392 | Southampton | SO40 0FW | UK
T: 0808 238 0000 | F: +44 (0)23 8052 4004 | http://www.garmin.co.uk
Registered office: Liberty House, Hounsdown Business Park , Southampton , SO40 9LR , UK . Registration no. 2724437 VAT Reg. No. GB568 6978 58
QQryQ napisał(a):Witam,
Mogę już potwierdzić, że wgranie w 100% mapy do pamięci wewnętrznej urządzenia rozwiązuje problem z restartami aby doczytać mapę, z błędnymi mapami i samoistnymi restartami.
Pozostawienie jakiegokolwiek pliku na karcie SD powoduje powrót tych "rewelacyjnych" zachowań.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości