Garmin Drive

O seriach nüvi, dēzl, zūmo, a nawet StreetPilot czy Quest. O mapach CityNavigator, GPMapie i UMP-pcPL, a także o bazach radarów, komendach głosowych, TMC, 3D Traffic oraz wszystkim co związane z użytkowaniem GPSów w samochodzie czy motocyklu.

Moderatorzy: frasun, wojtek, Artur, sdsyc, Alf/red/

Garmin Drive

Postprzez Zachu » Wt, 05 sty 2016 13:48

Nowe PND Garmina dostały nową nazwę, zastępując tym samym serię Nuvi i nuviCam.
Obecnie najprostsze urządzenia będą się nazywać Garmin Drive zastępując serię dwucyfrową 5x, 6x. Zaawansowane urządzenia Garmin DriveSmart to stara linia 2xxx. Garmin DriveAssist to stary nuviCam a Garmin DriveLuxe to metalowy z uchwytem magnetycznym stary 3597.

Obrazek

http://garmin.blogs.com/my_weblog/2016/ ... drive.html

http://explore.garmin.com/en-US/drive/

https://buy.garmin.com/en-US/US/on-the- ... 60-p1.html
Nuvi & DriveAssist & Colorado & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 7745
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Garmin Drive

Postprzez tboniasty » Cz, 05 maja 2016 9:25

OBECNIE - ASFALT: Nuvi 3490LMT, SZLAK: eTrex 30
POPRZEDNIO - eTrex 20, Oregon 650t, Oregon 600, Oregon 300, Nuvi 2445LT, Nuvi 1250T, Montana 600, GPSMAP 62s, Nuvi 3490LMT, eTrex 30, Colorado 300, Nuvi 205T, Oregon 450, Dakota 20, GMXT,Vista HCx
Avatar użytkownika
tboniasty
Site Admin
 
Posty: 1224
Dołączył(a): Śr, 14 lis 2007 17:25
Lokalizacja: Opole

Re: Garmin Drive

Postprzez h2o » So, 06 maja 2017 14:30

Pierwszy garmin jaki się trafił to Nuvi 660. Zaletą urządzenia był wbudowany kompas i porządny odbiornik GPS z możliwością podłączenia zewnętrznej anteny. Niestety obudowa urządzenia odbijała i lśniła gdzie się tylko dało. Wbudowany kompas natychmiast wskazywał właściwy kierunek do najbliższej drogi, kiedy zdarzyło się włączyć nawigację w szczerym polu. Później było N255W - chyba jedna z fajniejszych nawigacji. Użytkowałem długo, aż pojawiła się potrzeba zaktualizowania CNE (wyjazdy zagraniczne). Na co dzień korzystałem wyłącznie z UMPa. Przyszedł więc czas na nowe Nuvi - padło na 2497LMT. Zalety: asystent pasa ruchu, zdjęcia skrzyżowań, zjazdów etc., no i LMT czyli bezterminowa aktualizacja map. Wady: brak przeliczam, po zjechaniu z wytyczonej wcześniej trasy no i zapis POI - ikona serduszka bez możliwości personalizacji. Żona się nabija, że wszędzie mam kochanki... ;-) Do zalet można dodać jeszcze długi czas pracy na baterii, więc czasem nie podłączam do ładowania. 3-4h wystarczą aby dojechać lub godzić jedno gniazdo zapalniczki z ładowaniem telefonów całej rodziny. 249x ma jeszcze mały feler, bo notorycznie, niechcący wychodzi karta microSD z gniazda. Dopiero w ostatniej aktualizacji pojawiła się funkcja restartu urządzenie po wyjęciu/włożeniu karty SD. Przynajmniej wiadomo co się dzieje ;-) W nowych smartach widać jest już szklany ekran i wielodotyk, czyli to czego do tej pory brakowało. Nowa kolorystyka i pewnie więcej użytecznych funkcji. Było jakieś nuvi z prawdziwego zdarzenia? :)

EDIT:
Po organoleptycznym zapoznaniu się z nową serią, raczej nie będę nic w stajni zmieniał, dopóki coś się nie rozsypie ;-) IMHO na uwagę zasługuje seria Luxe(deLuxe). Na korzyść szklany ekran, więc operowanie dotykiem jak w telefonach. Uchwyt magnetyczny - fajna sprawa ale zwiększa wagę urządzenia (szkło + magnes = większa masa). Nie miałem ze sobą okularów polaryzacyjnych, więc nie wiem jak nowy ekran będzie tu "współdziałał". Co do pozostałych urządzeń, to mam wrażenie, że jakościowo seria 24xx była lepsza... chyba, że się mylę. Patrząc na te nowości z innej strony, to wolałbym lepszy sprzęt na 10-15 lat i płacić 20zł rocznie za aktualizację oprogramowania i map.Tym bardziej, ze teraz księgowi mają więcej do powiedzenia, niż inżynierowie.
Krzysiek

w schowku: nuvi 2497LMT+CNE LifeTime + UMP-pcPL
na ryby: Oregon 650 + VMAP +PL Topo 2013.30
na stanie: nuvi 255WT+UMP
Avatar użytkownika
h2o
Bywalec
 
Posty: 492
Dołączył(a): Cz, 17 sty 2008 19:14
Lokalizacja: Poznań


Powrót do Na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość