Problem z kablem GTM 70
Napisane: Cz, 03 mar 2016 22:38
Witam, poproszę o pomoc.
Jestem użytkownikiem nawigacji Garmin DEZL 570 LMT-D. Ostatnio zakupiłem kabel zasilający GTM 70. Po podłączeniu tego kabla do nawigacji i gniazda zapalniczki nawigacja przechodzi w stan połączenia z komputerem tj. tak jak w przypadku połączenia jej kablem USB w celu aktualizacji. Nastepnie po upływie około 30 sek. nawigacja przechodzi w tryb normalnej pracy jednak w tym momencie wyskakuje komunikat o treśći ... użyty przewód nie służy do ładowania użyj kabla dołączonego do urządzenia ...
Ikona ładowania na ekranie świeci się na czerwono i urządzenie nie ładuje się. Oczywiście również nie działa Life Traffic.
Dzwoniłem w tej sprawie do serwisu jednak Pan serwisant oprócz rejestracji mojego urządzenia i dołączenia kabla do mojego urządzenia (po podanych numerach seryjnych) stwierdził że czegoś brakuje w oprogramowaniu w mojej nawigacji. Wchodziłem równiez do ukrytego menu gdzie można przetestować sygnał DAB i inne. Raz na może 20-30 podłączeń nawigacja rozpoznała kabel i zadziałała ale było to tylko raz.
Nadmieniam że cofanie do ustawień fabrycznych i re-instalacja oprogramowania również nie przyniosła efektu. Dalej urządzenie informuje o braku możliwości ładowania urządzenia.
Chciałbym poprosić o podanie możliwych rozwiązań nie wymagających odesłania urządzenia do serwisu na 2 - 3 tygonie.
Oczywiście kabel można zwrócić do sklepu i wziąć nowy ale zakupiłem go w sklepie w Luksemburgu gdzie nieprędko będę.
Dziękuję
Jestem użytkownikiem nawigacji Garmin DEZL 570 LMT-D. Ostatnio zakupiłem kabel zasilający GTM 70. Po podłączeniu tego kabla do nawigacji i gniazda zapalniczki nawigacja przechodzi w stan połączenia z komputerem tj. tak jak w przypadku połączenia jej kablem USB w celu aktualizacji. Nastepnie po upływie około 30 sek. nawigacja przechodzi w tryb normalnej pracy jednak w tym momencie wyskakuje komunikat o treśći ... użyty przewód nie służy do ładowania użyj kabla dołączonego do urządzenia ...
Ikona ładowania na ekranie świeci się na czerwono i urządzenie nie ładuje się. Oczywiście również nie działa Life Traffic.
Dzwoniłem w tej sprawie do serwisu jednak Pan serwisant oprócz rejestracji mojego urządzenia i dołączenia kabla do mojego urządzenia (po podanych numerach seryjnych) stwierdził że czegoś brakuje w oprogramowaniu w mojej nawigacji. Wchodziłem równiez do ukrytego menu gdzie można przetestować sygnał DAB i inne. Raz na może 20-30 podłączeń nawigacja rozpoznała kabel i zadziałała ale było to tylko raz.
Nadmieniam że cofanie do ustawień fabrycznych i re-instalacja oprogramowania również nie przyniosła efektu. Dalej urządzenie informuje o braku możliwości ładowania urządzenia.
Chciałbym poprosić o podanie możliwych rozwiązań nie wymagających odesłania urządzenia do serwisu na 2 - 3 tygonie.
Oczywiście kabel można zwrócić do sklepu i wziąć nowy ale zakupiłem go w sklepie w Luksemburgu gdzie nieprędko będę.
Dziękuję