Moderatorzy: frasun, wojtek, Artur, sdsyc, Alf/red/
SP2BZW napisał(a):nie będę złosliwy bo jesteś moim imennikiem
dlatego podam tylko : https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=135&pID=15000
sosnal napisał(a):No aż przykro czytac takie informacje, bo to niezły fuck up.
Uporałeś się z tym, czy rzeczywiście soft kuleje?
Ja mam wysłużone zumo 400 i myślę o przesiadce na 660. Jeżeli znasz 400(czy 550) mógłbyś króciutko scharakteryzować róznice, co dodali oprócz wiekszej przekatnej...
Z góry dzięki
PouchX napisał(a):https://buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=135&compareProduct=15000&compareProduct=414
sosnal napisał(a):PouchX napisał(a):https://buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=135&compareProduct=15000&compareProduct=414
.... Jedyny plus moim zd to protokół stereo dla Bluetooth.
sosnal napisał(a):Powiem, że mam trochę wątpliwości o co do tego ile 660pożyje na motocyklu. Sam sposób mocowania w ramieniu jest moim zdaniem wątły. Zumo 400 pomimo, ze ramie ma charakter obejmy , po 1,5 roku padło (po 43000km).PouchX napisał(a):https://buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=135&compareProduct=15000&compareProduct=414
W środku to dalej zumo 550 lekko "zbajerowane". Jedyny plus moim zd to protokół stereo dla Bluetooth.
sosnal napisał(a):najsłabszym ogniwem jest jednak sama łapa motocyklowa. Zabezpieczenie przeciwdeszczowe dolnych pinów jest słabe. Woda dostaje sie do środka i powoduje korozje. To mnie tez spotkało. Rozmawiając ze sprzedawcą Garmina - potwierdził, że moja awaria to nie jest odosobniony przypadek.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości