ankieta

O współczesnych poszukiwaczach skarbów.

Moderator: Spider

ankieta

Postprzez ZYR » Pn, 25 lut 2008 16:02

pod adresem: http://www.opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=2829
zarejestrowałem skrzynkę spotkaniową zaadoptowaną na ankietę.
ZYR
Obrazek
Avatar użytkownika
ZYR
Bywalec
 
Posty: 201
Dołączył(a): Wt, 31 lip 2007 14:20
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Postprzez ted68 » Pn, 25 lut 2008 19:59

Tak sie zastanawiam - moze wartoby wygenerowac w systemie maile do wszytkich zarejestrowanych uzytkownikow z krotka informacja ze jest takie glosowanie i ze zapraszamy :)
Moze byc tak, ze wiele osob teraz nie zaglada ani na forum ani do serwisu (z roznych powodow) a wroci do zabawy jak sie zrobi troche cieplej.
Obrazek
Avatar użytkownika
ted68
Bywalec
 
Posty: 218
Dołączył(a): Cz, 03 maja 2007 10:51
Lokalizacja: Białystok - 53°07,2'N 23°05,9'E

Postprzez ZYR » Pn, 25 lut 2008 20:02

Posty nie na temat przenoszę tutaj.trochę się bałagan zrobił:

5 luty 2008 Mela komentarz do skrzynki

A mi ograniczanie czasowe się nie podoba- 25.03 to dobry termin. Dajmy ludziom szanse dowiedzieć się o sprawie i zastanowić na spokojnie! No i z tym środkiem sezonu w marcu - nie przesadzajmy...

"Jesli damy szanse 50% z nich zaglosowac, to powinno byc OK " - och, jakże to łaskawe- a pozostełe 50% to co, napis na dropsach??Marszczę brew
25 luty 2008 szym86 komentarz do skrzynki

Ciężko mi kogoś zaproponować , tak na prawdę nie znam prawie nikogo z terenu , nie wiem jakie kto ma życie . Najlepiej jak najpierw poznamy wszystkich kandydatów , a potem zagłosujemy tak jak umiemy najlepiej.
25 luty 2008 Ted69 komentarz do skrzynki


Patrzac na statystyki: 235 osob schowalo jakas skrzyneczke, wiec mozna uznac ze troche bardziej aktywnie bierze udzial w tej zabawie. Jesli damy szanse 50% z nich zaglosowac, to powinno byc OK - wiec, zaokraglajac - wychodzi mi 120 glosow.

Ale warto by sprawdzic ile osob (roznych) sie w ciagu np ostatniego miesiaca logowalo w serwisie, te dane bylyby lepsze - ale to tylko admin :)

Moze wiec tak - co najmniej 120 osob ale nie dluzej niz 10 dni.
25 luty 2008 ZYR komentarz do skrzynki


łoki, no to ustalmu kryterium inne.

albo 100 głosów, albo 10 dni. Pasuje?
25 luty 2008 Ted69 komentarz do skrzynki

Caly miesiac przewidujesz na to glosowanie ? Wedlug mnie stanowczo za dlugo.
Wez pod uwage ze pozniej bedzie glosowanie nad skladem RAdy Rejsu, i glosowanie nad nowa wersja regulaminu,wiosna przyjdzie, pozniej lato i szczyt "kreciego" sezonu a my dalej bedziemy glosowali.

Proponuje to skrocic - moze tydzien, moze 10 dni - ale miesiac wydaje mi sie przesada.
25 luty 2008 ZYR komentarz do skrzynki

Chyba nikt nie zamierza przed Waldka występować :)

Prosiłbym o wpisywanie "zamierza uczestniczyć" jeśli widzielibyście swoją osobę w radzie czy tam teamie.

Po namyśle swoją kandydaturę (trochę samozwańczą)wycofuję. Bardziej potrzebni serwisowi są programiści niż jak to określił Artix "zwykli kopacze skrzynkowi"

Tak od siebie dodam, że Waldek powinien się wpisać pierwszy, a w radzie nie powinno zabraknąć:

StaregoPatyka - obecnie odpowiedzialnego od strony formalnej za serwis

Filipsa - wiadomo (baza, geokrety i cała reszta) :)

Shchenki - pracującego wytrwale nad OGW (choć nikt go nie zna, ale może się okazać bardzo sympatycznycm człowiekiem)

Można by podawać w komentarzach swoje propozycje członków wraz z krótkim wyjaśnieniem - dlaczego oni.

Zmieniłem jeszcze date - teraz jest 25-03-2008 i wydaje mi się, że to sensowna data zakończenia głosowania. Tyle chyba wystarczy, żeby wszyscy chętni zdążyli zagłosować?
25 luty 2008 szym86 komentarz do skrzynki
[Usuń]
Użyszkodników przybywa , Waldek ma masę pracy , niech rada powstanie , ale Waldek ma grać pierwsze skrzypce - do tej pory jego polityka mi bardzo pasowała . Portal jest taki jak oczekuję .
25 luty 2008 Bas komentarz do skrzynki

Glos oddany ;)
Moze dopisac czas trwania ankiety?
25 luty 2008 Ted69 komentarz do skrzynki


Przypomne ze na forum dopracowalismy sie takiej wersji regulaminu dotyczaczego RR

1. OC TEAM zostaje powolany wola wiekszosci dla dobra wszystkich uczestnikow Opencaching.pl
2. OC TEAMu składa się z 5-7 osób, które wybierane są wśród wszystkich uczestników OC na okres 1 roku
3. Do podstawowych zadan OC TEAMu nalezy:
a) administrowanie serwisem opencaching.pl oraz jego forum
b) interwencja u właściciela skrzynki w przypadku rażącego naruszenia regulaminu OC
c) rozpatrywanie skarg pochodzacych od uczestników OC bądź Instytucji,
d) rozpatrywanie spraw spornych między uczestnikami OC na prośbę jednej ze stron konfliktu (np. spór o nazwę skrzynki, sposób opisu, zawartość skrzynki itp).
4. W przypadku niemożności polubownego rostrzygnięcia sporu OC TEAM ma prawo zawiesić czasowo sporną skrzynkę
5. Decyzje TEAMU zapadają zwykłą większością głosów i są ostateczne.
ZYR
Obrazek
Avatar użytkownika
ZYR
Bywalec
 
Posty: 201
Dołączył(a): Wt, 31 lip 2007 14:20
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Postprzez ted68 » Pn, 25 lut 2008 20:17

Melu - w ten sposob pod koniec marca skonczymy glosowanie czy rada ma powstac czy nie. Pozniej glosowania nad skladem rady - tez miesiac? No to bedzie koniec kwietnia. I jeszcze glosowanie nad nowa wersja regulaminu ktorego ma przeciez Rada pilnowac - wypada z tym glosowaniem poczekac az nowo wybrana rada go ze swojej strony zaakceptujue i przedstawi do glosowania - no i mamy koniec maja jesli nie polowe czerwca.
Dopisz do tego zameczenie ludzi - ponad trzy miesiace dyskusji i glosowan.

Mielismy najlepszy z regulaminow - dwupunktowy:
1. Szef ma zawsze racje
2. Jesli przez przypadek nie ma racji - patrz pkt 1

ale sam Szef (Waldek) postanowil to zmienic
Obrazek
Avatar użytkownika
ted68
Bywalec
 
Posty: 218
Dołączył(a): Cz, 03 maja 2007 10:51
Lokalizacja: Białystok - 53°07,2'N 23°05,9'E

Postprzez Mela » Pn, 25 lut 2008 20:46

Nie upieram się przy dacie 25.03, ani przy tym, że kolejne głosowania mają też trwać cały miesiąc.
Jestem po prostu przeciwna robieniu tego na chybcika- nie było rady prawie 2 lata- to i przez 2 miesiące OC się nie zawali.
Mela
Newbie
 
Posty: 9
Dołączył(a): Cz, 15 lis 2007 10:08
Lokalizacja: N 52° 15.108' E 021° 04.770

Postprzez sp2ong » Pn, 25 lut 2008 20:48

Zastanawiam sie czy dobry byl pomysl z ankieta skrzynka bo zacznie sie nam robic dyskusja w komentarzach skrzynki a nie na forum, Moze zrobic ankiete na forum albo inna forma?
Waldek
Avatar użytkownika
sp2ong
Bywalec
 
Posty: 265
Dołączył(a): N, 18 mar 2007 13:00

Postprzez ted68 » Pn, 25 lut 2008 20:50

Ja tez sie nie upieram przy tygodniu czy 10 dniach. Po prostu wydaje mi sie ze az miesiac to za dlugo. Pospiech wskazany jest tylko przy lapaniu pchel ale tworzenie formalnych struktur nie powinno sie ciagnac jak .......... :)
Obrazek
Avatar użytkownika
ted68
Bywalec
 
Posty: 218
Dołączył(a): Cz, 03 maja 2007 10:51
Lokalizacja: Białystok - 53°07,2'N 23°05,9'E

Postprzez Mela » Pn, 25 lut 2008 20:57

ted68 napisał(a):tworzenie formalnych struktur
Jaaaaaaa!!! A le to poważnie zabrzmiało, normalnie, aż mi się włos zjeżył :lol: Powiało poczuciem misji? Polityką? Proponowałabym traktować sprawę luźniej, bez zbędnego zadęcia....
Mela
Newbie
 
Posty: 9
Dołączył(a): Cz, 15 lis 2007 10:08
Lokalizacja: N 52° 15.108' E 021° 04.770

Postprzez ted68 » Pn, 25 lut 2008 21:03

Oj Mela, Mela - czepiasz sie :)
Kiedy OC PL bylo inicjatywa jednej osoby - dzialalalo to wszystko cicho i spokojnie. Teraz jak robiony jest regulamin, jakas Rada Rejsu, grupa ADMINOW itp to czy chcemy czy nie - powstaja wlasnie jakies struktury i formalizmy. Zadna misja, zadna polityka (a fujjjj). Nawet zwykla zabawa w berka powinna miec jakies zasady - inaczej szybko zamieni sie w balagan. I to wszystko.
Obrazek
Avatar użytkownika
ted68
Bywalec
 
Posty: 218
Dołączył(a): Cz, 03 maja 2007 10:51
Lokalizacja: Białystok - 53°07,2'N 23°05,9'E

Postprzez Mela » Pn, 25 lut 2008 21:07

Oczywiście, że się czepiam. Taka rola kobiet w waszym życiu, panowie 8) I wychodze już z tej jakże meskiej dyskusji, bo nuży mnie niezmiernie.

A co do złapania dystansu i nienapinania się - dobra rzecz, polecam wszystkim.
Mela
Newbie
 
Posty: 9
Dołączył(a): Cz, 15 lis 2007 10:08
Lokalizacja: N 52° 15.108' E 021° 04.770

Postprzez ted68 » Pn, 25 lut 2008 21:11

Mela napisał(a):Oczywiście, że się czepiam. Taka rola kobiet w waszym życiu, panowie 8)

Eeeeeeee - a ja ciagle mam nadzieje ze rola kobiety jest upiekszanie swoja osoba tego smutnego, ztechnicyzowanego, meskiego zycia - a Ty chcesz je jeszcze dodatkowo konfliktowac ?
Obrazek
Avatar użytkownika
ted68
Bywalec
 
Posty: 218
Dołączył(a): Cz, 03 maja 2007 10:51
Lokalizacja: Białystok - 53°07,2'N 23°05,9'E

Postprzez Mela » Pn, 25 lut 2008 21:57

Kogo ja tam skonfliktowałam tym, ze drę łacha, zgadzając się, ze się czepiam- bo się czepiam (czyt: nie zgadzam z twoim zdaniem)??
Mela
Newbie
 
Posty: 9
Dołączył(a): Cz, 15 lis 2007 10:08
Lokalizacja: N 52° 15.108' E 021° 04.770

Admin ?

Postprzez shchenka » Pn, 25 lut 2008 23:27

A co bedzie, jak do Rady Rejsu nie zostanie wybrany nikt, kto umie administrowac serwisem ?

Jakie kompetencje musi mieć członek OC TEAMU ?
Obrazek
shchenka
Bywalec
 
Posty: 224
Dołączył(a): Pt, 31 sie 2007 17:29

Postprzez ted68 » Pn, 25 lut 2008 23:34

Ja sytuacje rozumiem tak ze: Waldek(sp2ong) oraz osoby wymienione przez niego w logu do ankiety
ADMIN - grupa odpowiedzialna za czesc "techniczna" w ktorej bedzie starypatyk z wzgledow wiadomych i moge byc ja bo znam kod OC PL, filips (choc moze byc tez i w RADZIE ) GeoKrety , przydalby sie jeszcze ktos z znajmoscia PHP

tworza grupe ADMIN i ta raczej nie podlega glosowaniu - bo nad czym tu glosowac :) Licza sie umiejetnosci a nie wyniki glosowania. Natomiast
RADA - czyli grupa osob doswiadczonych geocacherow ktora zadba o jakosc czyli o zasady OC PL

to jest ta grupa ludzi nad skladem ktorej bedziemy glosowac. Oczywiscie obecnosc w grupie ADMIN nie wyklucza obecnosci w grupie RADA
Obrazek
Avatar użytkownika
ted68
Bywalec
 
Posty: 218
Dołączył(a): Cz, 03 maja 2007 10:51
Lokalizacja: Białystok - 53°07,2'N 23°05,9'E

Postprzez shchenka » Wt, 26 lut 2008 7:24

Uff to dobrze. Troche jestem zalatany ostatnio, widać nie doczytałem i przestaszyłem się, że będziemy głosowac kto ma być adminem ;-)
Obrazek
shchenka
Bywalec
 
Posty: 224
Dołączył(a): Pt, 31 sie 2007 17:29

Następna strona

Powrót do Geocaching

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość