przez MaciekP » Pn, 13 lis 2017 15:30
Zbilem szybke w Edge 1000, zaplacilem duuuzo pieniedzy i Garmin dał mi urządzenie z folią na ekranie w babelkach i naklejka REFURBISHED, wiec uzywane, ale raczej obudowa wymieniona. Tutaj zaczął się problem, bo zuzycie akumulatora oscylowało w granicach 18-20% na godzinę, wiec raczej bateria nie była nowa.
Ustawienia typowe:
bez BT
bez WI-FI
tylko GPS
Auto podswietlenie, jazda za dnia
Zapis danych: oszczedny
Auto uspienie
Czujniki: kadencja, predkosc, tetno.
Zawsze naladowany do pełna przed jazda
brak Connect IQ
Ekran mapy z dwoma polami danych.
Uznalem po pol roku ze to nie jest ok, i Garmin przyjął reklamację i wyslal mi kolejne urzadzenie.
Naladowalem do pelna, ustawiłem jak wyzej i zostawilem przy oknie. Padł po 6 godzinach 20 minutach przy 0% baterii. Wylaczyłem autouspienie i brak czujników. Software 14.40.
Wyszło 15.8% na godzinę.
Teraz zabrałem go półtoragodzinna jazde rowerem. Tym razem z czujnikami ustawieniami jak wyzej. Temperatura 1-3 stopni C. Wyszło 16.6% zuzycia aku na godzinę.
Kiedy zaczynałem z pierwszym Edge 1000 zwykłe zuzycie w podobnych warunkach i ustawieniach oscylowało w granicach 12-13%/ godzinę.
Czy to moze kolejne, co raz bardziej rozbudowane firmware pozerają akumulator, czy to raczej zuzyte akumulatory urzadzen refurbished? Jakie macie wyniki na swoich edge 1000 na obecnym firmware (14.40)?
Forerunner 935 na codzień, Epix - na szlaku, Oregon 600 - mapnik, GPSMAP 620 -woda, Nuvi 3597 - droga, Edge 1030 bundle - rower, TEMPE. Były 60CS, 60CSx, 276C, Etrex 30, Edge 1000