Vivosmart HR zawiecha

O seriach Forerunner, Edge, Approach i Swim, oprogramowaniu Garmin Training Center i SportTracks, serwisie Garmin Connect, a także o innych rozwiązaniach dla biegaczy, cyklistów, narciarzy, wioślarzy oraz uprawiających inne dyscypliny sportowe w których przydatny może być GPS.

Moderator: Azzie

Vivosmart HR zawiecha

Postprzez Machnac1 » Śr, 13 lip 2016 19:16

Witam,
moje drugie urządzenia Garmina w domu i właśnie zaczynają się schody.
Otóż podczas przesuwania ekranów, gdy dochodzę do ekranu "kroki" zegarek się zawiesza. Po chwili się odwiesza, albo i nie i trzeba resetować ręcznie, ale już nie działa HR. Dopiero ponowne uruchomienie zegarka włącza czujnik ale przy okazji wykasowuje dane aktywności z całego dnia.

Ktoś się z tym spotkał, czy to ewenement? ;)

Zdravim
GPSMap64ST, Vivoactive HR, PL.Topo
Avatar użytkownika
Machnac1
Początkujący
 
Posty: 10
Dołączył(a): Wt, 19 kwi 2016 21:31
Lokalizacja: Jadwisin/Serock

Re: Vivosmart HR zawiecha

Postprzez Machnac1 » Pt, 15 lip 2016 20:49

Mail do supportu i oto szybka odpowiedź:

Szanowny Panie Krzysztofie,

Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.

Niestety w najnowszej wersja oprogramowania dla urzadzenia Vivoactive HR zostal zlokalizowany blad, ktory powoduje zawieszanie sie urzadzeni.. Odpowiedni dzial pracuje nad rozwiazaniem problemu, wkrotce pojawi sie nowa wersja oprogramowania, ktora go wyeliminuje. Niestety na chwile obecna nie jestesmy w stanie zagwarantowac kiedy prace te zostana zakonczone, jednakze o dostepnosci nowej wersji oprogramowania klienci zostana powiadomieni poprzez Garmin Connect.

Problem ten wystepuje tylko w polskiej wersji oprogramowania, w zwiazku z tym jako tymczasowe rozwiazanie problemu mozemy zasugerowac zmiane jezyka urzadzenia. Ponadto, alternatywnym rozwiazaniem jest rowniez wylaczenie widgetu minut intensywnej aktywnosci. Aby to zrobic na zegarku wybierz Ustawienia>Widgety>Minuty intesywnej aktywnosci>Wyl.

Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodnosci zwiazane z problemem i dziekuje za cierpliwosc.

Jesli ma Pan/Pani wiecej pytan, prosze dac mi znac, alternatywnie poszukac rozwiazania na naszej stronie internetowej: http://www.garmin.com/pl/support/faq-kana/

Pozdrawiam serdecznie,

Angelika
Garmin Europe
GPSMap64ST, Vivoactive HR, PL.Topo
Avatar użytkownika
Machnac1
Początkujący
 
Posty: 10
Dołączył(a): Wt, 19 kwi 2016 21:31
Lokalizacja: Jadwisin/Serock


Powrót do Na sportowo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości

cron