Mail do supportu i oto szybka odpowiedź:
Szanowny Panie Krzysztofie,
Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.
Niestety w najnowszej wersja oprogramowania dla urzadzenia Vivoactive HR zostal zlokalizowany blad, ktory powoduje zawieszanie sie urzadzeni.. Odpowiedni dzial pracuje nad rozwiazaniem problemu, wkrotce pojawi sie nowa wersja oprogramowania, ktora go wyeliminuje. Niestety na chwile obecna nie jestesmy w stanie zagwarantowac kiedy prace te zostana zakonczone, jednakze o dostepnosci nowej wersji oprogramowania klienci zostana powiadomieni poprzez Garmin Connect.
Problem ten wystepuje tylko w polskiej wersji oprogramowania, w zwiazku z tym jako tymczasowe rozwiazanie problemu mozemy zasugerowac zmiane jezyka urzadzenia. Ponadto, alternatywnym rozwiazaniem jest rowniez wylaczenie widgetu minut intensywnej aktywnosci. Aby to zrobic na zegarku wybierz Ustawienia>Widgety>Minuty intesywnej aktywnosci>Wyl.
Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodnosci zwiazane z problemem i dziekuje za cierpliwosc.
Jesli ma Pan/Pani wiecej pytan, prosze dac mi znac, alternatywnie poszukac rozwiazania na naszej stronie internetowej:
http://www.garmin.com/pl/support/faq-kana/Pozdrawiam serdecznie,
Angelika
Garmin Europe