Strona 1 z 1

Fenix 5 problemy z synchronizcją

PostNapisane: Pn, 04 wrz 2017 9:58
przez mjurga
Hej, od paru dni problem mam z połączeniem bluetooth fenix 5 vs mobile app. Czasami synchronizacja się uda, ale dziś to w ogóle się nie synchronizuje, nie mogę również wejść np w tarcze zegarka czy widżety. Ktoś ma podobny problem? Nie pomogły restarty urządzeń, na nowo instalacje apki, przywrócenie fabrycznych ustawień zegarka czy też włączenie pomocy w łączeniu urządzeń w appce. Co robić? ps. przez kabel wszystko ok.

JAk przeinstalować nowe oprogramowanie, czy w ogóle da się?

Re: Fenix 5 problemy z synchronizcją

PostNapisane: Pn, 04 wrz 2017 14:30
przez Wojtek Szydlowski
ja mam taki problem praktycznie od początku, ale to raczej kwestia telefonu (Xiaomi), bo z tabletem Samsung łączy sie od razu i bez problemu.
Telefon trzeba popędzać ręcznie, kilkukrotne zamknięcie / otworzenie Garmin Connect zazwyczaj pomaga.... (upierdliwe)

Re: Fenix 5 problemy z synchronizcją

PostNapisane: Pn, 04 wrz 2017 14:38
przez mjurga
tu raczej nie problem telefonu - mam samsung galaxy s8

Re: Fenix 5 problemy z synchronizcją

PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017 23:04
przez d4r
Problem leży po stronie apki. No przynajmniej w dużej mierze (mój F3 jest w reperacji, więc nie sprawdzę), a problemy miałem w FR935 (czyli taki fenix 5p :lol:). Do rzeczy: garmin chce więcej dostępu do telefonu ;). U mnie zadziałała komunikacja BT po odblokowaniu w andku opcji modyfikacji ustawień (dla GCM oczywiście), odczyt schowka też włączyłem, ale po wyłączeniu działało. Czyli albo odinstalować apkę, zainstalować na nowo i dać jej (prawie) pełne prawa (brrr), albo pogrzebać w telefonie i odblokowywać pojedynczo prawa apki do systemu - trzeba poszukać w necie, jak to zrobić, bo między marshmallow, a nougat są spore różnice, a ja i tak używam resurrection rom z xda, też na xiaomi ;).

W razie pytań,, mogę coś więcej napisać, ale wydaje mi się, że problem był już gdzieś na forum garmina opisany i podobnie rozwiązany.