Strona 3 z 4

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: N, 14 sty 2018 19:15
przez fascik
Ok a czy jeśli aktywujesz parowanie zegarka z telefonem to po wejściu w ustawienia bluetooth w telefonie widzisz może zegarek? Może on tam jest sparowany (a nie powinien) to go usuń stamtąd i dopiero sparuj z poziomu aplikacji Garmin Connect.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: N, 14 sty 2018 19:18
przez tomek_wap
Z ustawień Bluetooth widać zegarek i się paruje.
Z samego telefonu zegarek jest usunięty.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: N, 14 sty 2018 19:43
przez fascik
To usun go z ustawien bluetooth i sprobuj sprawowc z poziomu aplikacji Garmin Connect w telefonie.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: N, 14 sty 2018 19:49
przez tomek_wap
No jak pisałem nie mam go sparowanego z ustawień Bluetooth.
GC nie widzi zegarka :(
Już nie mam pomysłu a resetować tel i zegarka do ustawień fabrycznych nie będę.
Prędzej wywalę Huaweja do "kosza".
Garmin też mi potwierdził, że jest problem z Samsungami A3/A5 ale nie wiem, które roczniki.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: N, 14 sty 2018 21:13
przez GPS Maniak
tomek_wap napisał(a):Z ustawień Bluetooth widać zegarek i się paruje.

Wynikałoby z tego, że urządzenia widzą siebie nawzajem, więc być może problem leży nie tyle po stronie telefonu ile po stronie aplikacji GarminConnectMobile. :?

Czy w GMC masz włączoną opcję wspomagania połączenia?

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: N, 14 sty 2018 21:27
przez tomek_wap
Była wyłączona.
Włączyłem ale nie pomogło.
Urządzenia się widzą nawet z poziomu GC ale nie pokazuje okna z PINem.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Pn, 15 sty 2018 7:53
przez fascik
Dodatkowo czy jest włączona widoczność bluetooth telefonu? Zerknij dodatkowo w GC w Ustawienia - Szczegóły techniczne - Kontrola synchronizacji urządzenia - masz jakieś dane? Jesteś w stanie je skopiować i wrzucić tutaj?

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Pn, 15 sty 2018 9:16
przez tomek_wap
Widoczność jest włączona.
A w tej kontroli sync nic nie mam. Brak danych.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Wt, 16 sty 2018 12:58
przez tuniopl
niestety mam ten sam problem z mate 10 pro.
sam fenix3 paruje sie latwo i szybko (tak jak w innych telefonach)
ale bardzo czesto sie rozlacza, nie laczy ponownie itd.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Wt, 16 sty 2018 13:03
przez tomek_wap
Garmin mi odpisał aby obecnie unikać Huawei oraz Samsung A3 i A5, ale nie wiem które roczniki.

Patrząc na tabelę kompatybilności to słabo to wygląda bo nawet nowe Samsungi albo nie były testowane albo jest jakiś z nimi problem.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Cz, 18 sty 2018 22:06
przez tomek_wap
Dzisiaj napisałem maila do Huawei, opisując całą sytuację, oczywiście odnosząc się do tego co mi odpisał Garmin Europe, również powołując się na numer sprawy w Garminie.

Na zagranicznych forach sporo ludzi pisze aby chwilowo wyłączyć lokalizację, dane i gps ... u mnie to nie działa.

Jednak znalazłem inne rozwiązanie. Nie wiem czy tymczasowe, nie wiem jakie skutki będą takiego działania.
Odinstalowałem, a raczej przywróciłem do fabrycznej wersji Usług Google Play (Google Play Services).
Zrestartowałem telefon i na razie jest OK.

I parowanie zadziałało bez problemu. Urządzenia są cały czas połączone. Jutro w ciągu dnia zobaczę czy zegarek zrywa połączenie z telefonem, bo taki był początkowy symptom tego całego zamieszania po jakiejś aktualizacji Androida.
Sprawdziłem z telefonem żony, bo ma taki sam:
- wersja Usług Google Play u mnie: 11.5.17
- u żony: 11.9.51

Ja tam programistą nie jestem, ale patrząc na to, ewidentnie wina leży po stronie Androida.

UPDATE: no i jest już kwiatek ... GG się nie uruchomi, bo trzeba zaktualizować Google Play Serwices ... no i kapa. Ciekawe jakie jeszcze aplikacje będą o to krzyczeć.
UPDATE 2: podobnie jest z HBO GO, Network Signal Info - jednak te działają pomimo komunikatu. Tylko GG odmawia posłuszeństwa i nie da się zalogować, i dodatkowo appka SOTA FINDER nie chce się w ogóle uruchomić.

Odnotowałem też, że wszystko jak by wolniej działa, aplikacje, menu itd. Albo mi się zdaje.

UPDATE 3: no niestety nie utrzymuje parowania z zegarkiem. Nie wiem czy to po restarcie fona czy zegarka. Myślałem, że w tle zainstalowało aktualizacje do Google Play Services, ale nie ... zrobiłem FORCE STOP tej usługi/appki i można już było w GC sparować urządzenia, okno na wprowadzenie PINu sie od razu pojawił i jest OK.
Przynajmniej jakieś tymczasowe rozwiązanie.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Wt, 30 sty 2018 20:35
przez tomek_wap
update od wsparcia Huawei:

"Informujemy, iż otrzymaliśmy odpowiedź z Działu Technicznego. Niestety nie możemy zapewnić kompatybilności ze wszystkimi akcesoriami dostępnymi na rynku. Dodatkowo zalecamy kontakt z producentem technologii ANT+ (Garmin), który posiada spis wspieranych urządzeń."

Czy widzicie co odpisali?
Jakie ANT+ ??
Ślepi czy co??

Jak dla mnie to huawei jest totalnym dnem!

Czy ktoś z Was poruszał temat z Huawei??
Trzeba ich cisnać, no chyba, że telefony idą na aukcję i trzeba kupić coś normalnego.


PS. jeszcze to znalazłem w necie https://androidcommunity.com/google-play-protect-disables-phones-bluetooth-temporary-solution-found-20170911/ wyłączyłem to Google Play Protect jak opisano w tym linku. Będę testował. Samo wymuszenie wyłączenia Google Play Services tymczasowo rozwiązuje problem, no ale nie będę tego robił co 1-3 dni.

UPDATE: wyłączenie Google Play Protect nie pomaga. Zostaje tylko wyłączanie Google Play Services

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Śr, 07 lut 2018 20:17
przez tomek_wap
Info oficjalne na stronie Garmina
https://support.garmin.com/faqSearch/en-US/faq/content/pvL8aWsaLU2iKyvF8VrpP9

Oczywiśćie Huawei ma to w CZTERECH LITERACH i dalej pisze, że należy się kontaktować z Garminem.
No w Huawei chyba pracją analfabeci.

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Cz, 08 lut 2018 4:25
przez fascik
No to piłeczka po stronie Huawei.

Cały czas ciekawi mnie co wydarzyło się u mnie na telefonie, że zaczął działać prawidłowo? :/

Re: Garmin Vivoactive HR i Huawei P9 Lite 2017

PostNapisane: Cz, 08 lut 2018 8:20
przez tomek_wap
No za każdym razem odbijają piłeczkę.
Piszę o Bluetooth, a oni Ant+.
Podaję linka gdzie jest napisane jak byk, a oni swoje.
Nie rozumiem takiego podejścia.
Wczoraj sprawdzałem u mamy na P10 Lite to też nie działa a ma aktualny soft.
Teoretycznie ma się pojawić jakiś fix, teoretycznie ma się pojawić Oreo ... ale kiedy i czy w ogóle to nikt nie wie.
Ale co dziwne, Edge 510 łączy się bezproblemowo.
Ale Forerunner 35 i VAHR już nie. Teraz to już w ogóle nie utrzymuje połączenia BT.