Vivofit 3 - brak danych w aplikacji

O seriach Forerunner, Edge, Approach i Swim, oprogramowaniu Garmin Training Center i SportTracks, serwisie Garmin Connect, a także o innych rozwiązaniach dla biegaczy, cyklistów, narciarzy, wioślarzy oraz uprawiających inne dyscypliny sportowe w których przydatny może być GPS.

Moderator: Azzie

Vivofit 3 - brak danych w aplikacji

Postprzez Neela » N, 17 mar 2019 18:47

Witam serdecznie,
Chciałam Was prosić o pomoc, kupiłam swojej mamie Garmin Vivofit 3, zależało jej na dobrym krokomierzu. Jedyny problem jaki się pojawił to brak jakichkolwiek danych w aplikacji Garmin Connect. Synchronizuje go z telefonem ale nic to nie daje. Myślałam, że apka będzie zapisywała dane ile kroków zrobiła, a tu nic. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
Neela
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): N, 17 mar 2019 18:36

Powrót do Na sportowo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości