Witam,
nie wiem czy w dobrym miejscu piszę, proszę o ewentualne przeniesienie we właściwe.
Pół godziny temu wyjąłem z pudełka nowo zakupionego Forerunnera45. Uruchomiłem, sparowałem z telefonem (iPhone), zacząłem się bawić ustawieniami, ściągnąłem tarczę zegarka i nagle - bach - ciemny ekran i mrugający trójkącik na środku.
Postąpiłem zgodnie ze wskazówkami ze strony https://support.garmin.com/pl-PL/?faq=i ... K5CS7pDqw6 i zegarek na razie odżył. Nie kryję, że jestem bardzo mocno rozczarowany tą sytuacją i mógłbym ją puścić w niepamięć, jeśli była jednorazowa.
Zegarek się zsynchronizował przez Garmin Express, potem aplikacja zażądała odłączenia od komputera i wykonywania poleceń z ekranu zegarka - tam pojawiła się informacja o aktualizacji i chyba się zaktualizował do wersji 3.10
Pytanie co robić? Zegarek kupiony w x-kom wysyłkowo, więc mogę udawać głupiego i oddać w ciągu 14 dni. Z drugiej strony, skoro jest na to cała procedura, to problem znany i chyba oswojony. Najbardziej nie chciałbym się przepychać z tytułu rękojmi/gwarancji, bo kupiłem gadżet do biegania po bieżni a nie po sklepach....