Vivoactive 3 - problemy i opinie

O seriach Forerunner, Edge, Approach i Swim, oprogramowaniu Garmin Training Center i SportTracks, serwisie Garmin Connect, a także o innych rozwiązaniach dla biegaczy, cyklistów, narciarzy, wioślarzy oraz uprawiających inne dyscypliny sportowe w których przydatny może być GPS.

Moderator: Azzie

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez Gwizdek_N » N, 12 kwi 2020 20:25

Witam Wszystkich
Mój od kilku tygodni nalicza mi piętra gdy idę po płaskim....
W ciągu dnia zaliczam realnie 4-6 pięter, a vivo3 pokazuje zwykle ponad 50 !!!
Pozostałe elementy działają normalnie.
Ktoś miął taki przypadek ?
Gwizdek_N
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): N, 12 kwi 2020 20:15

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez mrmrooz » Pn, 13 kwi 2020 8:48

Tak. Przeczyść dziurki od czujnika ciśnienia.
mrmrooz
Nowy
 
Posty: 9
Dołączył(a): Pt, 03 sty 2020 9:36

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez rutrap » So, 02 maja 2020 12:52

Cześć, mam Vivoactive 3 od 2 tygodni i od pewnego czasu nie zlicza mi minut intensywnej aktywności, w ustawieniach dałem wszystko na auto. Na początku ładnie dodawał minuty ale teraz mam zero niezależnie od ilości i długości wykonywanych ćwiczeń.

Śledzenie aktywności włączone
minuty intensywnej aktywności: auto
Automatyczne rozpoznawanie aktywności: chód 10min, bieg: 1min
Cel mam ustawiony domyślnie na 150

Nie wiem co jeszcze powinienem ustawić, z instrukcji wynika, ze musi być około 10 min aktywności z odpowiednią aktywnością żeby zaczął zliczać. Moje aktywności trwają dłużej i są powyżej średniego tętna.
rutrap
Nowy
 
Posty: 2
Dołączył(a): So, 02 maja 2020 12:01

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez mrmrooz » So, 02 maja 2020 13:52

@rutrap - sprawdź w ustawieniach użytkownika (Garmin Connect > urządzenie) jakie masz strefy tętna. Potem w ostatniej aktywności - czy było powyżej 10 min w strefie 3 lub wyższych. No i jedna uwaga - te 10 minut tętna w strefie 3 lub wyższej musi być ciągiem. 5 minut na początku aktywności, potem spadek i znowu 5 na końcu - może nie zliczyć minut intensywnych.
Możesz na jakiś czas przestawić minuty intensywne na strefy tętna - i zobaczyć czy coś się zmienia.
No i sprawdź datę urodzenia (i strefy tętna) - mi kiedyś data się przestawiła (na dużo wcześniejszą, więc wg Garmina miałem dużo więcej lat) i zliczało mi minuty intensywne praktycznie dla każdego ruchu.
mrmrooz
Nowy
 
Posty: 9
Dołączył(a): Pt, 03 sty 2020 9:36

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez rutrap » So, 02 maja 2020 15:30

Zmieniłem z auto na strefy tętna, zobaczymy co będzie ale faktycznie mam między 106 - 121 w 3 strefie a mi spada czasami poniżej 100 to wiele tłumaczy ;)

Dzięki
Ostatnio edytowano So, 02 maja 2020 15:38 przez sdsyc, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usunięcie cytatu całości poprzedzającego postu
rutrap
Nowy
 
Posty: 2
Dołączył(a): So, 02 maja 2020 12:01

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez Ania » Wt, 19 maja 2020 17:04

Witam, dobra rozumiem naliczanie kroków od machania ręką, ale co powiecie na to że ja właśnie jadę autem, siedzę i się nie ruszam a on liczy kroki :cry: albo włączam trening eliptyczny i on też liczy kroki? Po włączeniu treningu powinien automatycznie wiedzieć, zeby nie liczyć kroków ponieważ trening eliptyczny polega na machaniu rękami.
Ania
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): Wt, 19 maja 2020 16:54

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez neci82 » Pn, 27 lip 2020 19:33

Hej
Posiadam od niedawna Garmina vivoactive 3.
Do tej pory wydawało mi się że działa ok ale od dwóch dni zauważyłam że nie liczy dystansu w wykonanych aktualnościach np.jazda na rowerze.
Nie wiem czy przypadkiem coś poprzestawiałam w ustawieniach czy jest to spowodowane awarią Garmina.
Ostatnia aktywność z pomiarem dystansu przypada na 24 lipiec.
Kolejne aktywności już bez kilometrów.
Ktoś pomoże?
neci82
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pn, 27 lip 2020 19:23

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez mrmrooz » Pn, 27 lip 2020 19:44

Ania napisał(a):albo włączam trening eliptyczny i on też liczy kroki? Po włączeniu treningu powinien automatycznie wiedzieć, zeby nie liczyć kroków ponieważ trening eliptyczny polega na machaniu rękami.

Nie wiem co dokładnie rozumiesz przez trening eliptyczny, ale jeżeli to jest orbitrek, to jak najbardziej robią się kroki, w końcu nogi też chodzą na orbitreku. I aktywność eliptical na zegarku to jak najbardziej orbitrek...
mrmrooz
Nowy
 
Posty: 9
Dołączył(a): Pt, 03 sty 2020 9:36

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez Iwona_87 » Pn, 10 sie 2020 15:24

Cześć, od jakiegoś tygodnia posiadam zegarek Garmin Vivoactive 3 i mam pytanie odnośnie łączenia telefonu z zegarkiem.
Wszystkie funkcje mam włączone ale gdy zostawię telefon w jednym pokoju i przejdę do drugiego w linii prostej ok 3-4 metry dalej to automatycznie otrzymuje powiadomienia "telefon odłączony" co może być tego przyczyną?
Dodam, że jak mam telefon przy sobie to wszystkie powiadomienia się normalnie pojawiają no ale nie na tym też to polega, żeby mieć telefon i zegarek jednocześnie.

Miał ktoś może taki problem?
Telefon to Samsung Galaxy S6.
Iwona_87
Nowy
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pn, 10 sie 2020 15:15

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez sdsyc » Pn, 10 sie 2020 22:04

Iwona_87 napisał(a):gdy zostawię telefon w jednym pokoju i przejdę do drugiego w linii prostej ok 3-4 metry dalej to automatycznie otrzymuje powiadomienia "telefon odłączony" co może być tego przyczyną?
Możliwości https://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth a dokładniej https://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_Low_Energy
Zasięg teoretycznie "do 100m", ale w praktyce kilka m. Ściany zdecydowanie nie sprzyjają falom radiowym.
Auto: Android Auto + OsmAnd+ + UMP, mapy.cz + OSM, Google Maps
Nagarstek: Fenix 5 Plus Sapphire + TopoActive Europe + OSM Freizeikarte + UMP
W telefonach: Locus / Brouter, OsmAnd+ + OSM + UMP, mapy.cz
sdsyc
Radny
 
Posty: 3363
Dołączył(a): Śr, 27 lut 2008 9:03

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez Iwona_87 » Wt, 11 sie 2020 18:58

Niestety sprawdziłam i w przestrzeni otwartej pojawia się ten sam problem, dodatkowo rozmawiając przez telefon i mając opaskę na ręku również dostaję powiadomienia "telefon odłączony", "telefon podłączony".

Pozostaje mi tylko reklamacja?
Iwona_87
Nowy
 
Posty: 2
Dołączył(a): Pn, 10 sie 2020 15:15

Re: Vivoactive 3 - problemy i opinie

Postprzez abcGPS.pl » Wt, 01 wrz 2020 12:11

Warto zawsze odinstalować i zainstalować od nowa aplikację oraz przywrócić zegarek do ustawień fabrycznych.
abcGPS.pl
Nowy
 
Posty: 7
Dołączył(a): Wt, 09 lip 2019 14:09
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia strona

Powrót do Na sportowo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości

cron