Vivoactive 3 music - problem z muzyką [Spotify]

O seriach Forerunner, Edge, Approach i Swim, oprogramowaniu Garmin Training Center i SportTracks, serwisie Garmin Connect, a także o innych rozwiązaniach dla biegaczy, cyklistów, narciarzy, wioślarzy oraz uprawiających inne dyscypliny sportowe w których przydatny może być GPS.

Moderator: Azzie

Vivoactive 3 music - problem z muzyką [Spotify]

Postprzez bmp84 » Wt, 24 lis 2020 18:05

Czołem Wszystkim!

Mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość! Mam problem ze ściągnięciem muzyki przez Spotify. Zainstalowałem aplikację, zalogowałem się do Spotify, w zegarku wybieram playlistę do pobrania, po czym pojawia się na dłuższą chwilę komunikat "Wyszukiwanie sieci WiFi" i potem kolejny "Problem z pobraniem certyfikatu". Zegarek prawidłowo sparowany (iOS), WiFi skonfigurowane, zaktualizowany soft do 6.0. Zrobiłem nawet sugerowany przez Garmina twardy resert i nic. Ktoś ma jakiś pomysL w czym leży problem? Póki co w internecie nie znalazłem rozwiązania.

Dzięki i pozdrawiam!

[UPDATE] Wszystko wskazuje na jakiś problem z połączeniem z WiFi - z moich obserwacji i wielu podejść trzeba próbować różnych sieci. Ostatecznie, żeby sciągnąć playlistę łącze się z hotspotem z telefonu (z domowym WiFi nie działa), potem klikam (w zegarku) w ustawieniach łączności synchronizuj, przechodzę do Spotify w zegarku, dodaj muzykę i podkasty... i jakoś idzie. Więcej można poczytać tu: https://forums.garmin.com/apps-software/mobile-apps-web/f/garmin-connect-mobile-andriod/216793/spotify-ciq-app-not-working-correctly

Pozdrawiam!
bmp84
Nowy
 
Posty: 1
Dołączył(a): Wt, 24 lis 2020 17:05

Powrót do Na sportowo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości