Witam,
to moj pierwszy wpis na tym forum wiec dzien dobry wszystkim.
Szukalem watku z opisami Waszych transakcji, ale nie znalazlem wiec postanowilem otworzyc taki temat, a mam co opisac i przestrzec innych uzytkownikow.
pisze o sklepie internetowym "sklepgarmin pl" ktory pewnie dla wielu z Was jes znany. Ladna strona www, mila obsluga - jesli wszystko dziala...
Przestrzegam przed zakupem w tej firmie. Chcialem kupic u nich Forerunnera dla mojej zony (FR 210HR). Zamowienie i przedplata na konto dokonana 2013-03-21. Po tygodniu nie dostalem zadnego sygnalu ze sklepu wiec napisalem maila. Dowiedzialem sie, ze nie maja urzadzenia na stanie i realizacja przedluzy sie nico... - no i tak sie przedluza ze po kolejnym tygodniu zrezygnowalem z realizacji i poprosilem o zwrot pieniedzy. Czekam do dzisiaj, czyli juz minely 3 miesiace (bez kilku dni ) Obecnie sprawe zglaszam na policje.
Jak by ktos chcial u nich kupowac z "przedplata" niech sie DOBRZE zastanowi. Absolutna ignorancja klienta, brak mozliwosci kontaktu z osoba ktora cos wie - mila pani w infolini nie wie nic i tylko przekaze informacje nieobecnemu (a jakze) szefowi z ktorym skontaktowac sie oczywiscie nie mozna. Jak dla mnie to ZLODZIEJE.
PS. Jestem osoba prywatna, nie ma mowy o wpisie konkurencyjnego sklepu.
sklepgarmin.pl - opinie