przez GPS Maniak » N, 12 maja 2013 12:10
d4r napisał(a):@Lechu - możesz napisać, dlaczego wybrałeś wersję T? Czy chodzi o miejsce? (czy znowu o kolor
)
Najprościej byłoby odpowiedzieć: snobizm
Prawdę powiedziawszy akurat nie wiem jaki kolor ma "nie T", co - faktycznie - w 62-ce miało dla mnie znaczenie.
Jeżeli chodzi o 600-tkę - chciałem zapoznać się z mapą v4 oraz - co ważniejsze - od dłuższego czasu mam zastrzeżenia do gniazd microSD w ręcznych Garminach. Zapewne przez naprawdę częste wyjmowanie i wkładanie kart zamknięcie gniazda dostaje jakieś luzy i w efekcie zarówno w 62ce jak też w eTrexie miałem takie przypadki że po włączeniu odbiornik nie widział karty. Czasami wystarczyło ponowne włączenie czasami trzeba było odbiornik otworzyć i poruszać kartą w slocie, co i tak nie zawsze pomagało za pierwszym razem. Tak więc na wszelki słuczaj podstawowe mapy wolę mieć w odbiorniku. W etrexie niestety brakowało mi miejsca w pamięci na "żelazny" zestaw. W 600ce też by brakowało. W "T" po wyrzuceniu "EuR" mam luzik
Oczywiście czy ten komfort wart jest niemałej dopłaty to już sprawa indywidualna.
Jeżeli chodzi o samochód - screeny wyjaśniają praktycznie wszystko co wiem na ten temat. Co do reszty trudno powiedzieć. Trzeba by było trochę pojeździć. Mogę tylko dorzucić do tego co już napisałem wcześniej, że przykładowa trasa Poznań - Wołosate przy ustawieniu kalkulacja tras: samochód, najkrótszy czas, unikanie zawracania, pasów specjalnych, dróg gruntowych i promów zajmuje odbiornikowi ok. 35 sek. zarówno na na CNE NTU 2013.40 jak też na PL_Topo 2013.1a. W tym drugim jednak przypadku nie będziemy mieli ani LA ani wskaźnika ograniczenia prędkości.
Pozdrawiam Lechu
Plecak: Garmin Fenix 5X + Xiaomi Mi Max 2 a czasami: Oregon 600T, Rino530HCX Był: Summit, Vista, 60CS, 60CSX, 62ST, eTrex30, eTrex10, Fenix3, Epix
Samochód: 3490T Był: 200, 205T, 1200T