Podsumowanie
1. Garmin Asus A10 to przede wszystkim GPS ukierunkowany na mapy drogowe. Mapy topograficzne wyglądają słabo (TYP), a warstwice są opisane nie w metrach, a w stopach.
2. Kompas działa rewelacyjnie, jedynie TwoNav ma problem z przełączeniem na kompas-GPS w czasie jazdy samochodem w profilu "ON Road".
W profilu "Off Road", kompas działa bez zarzutu i w związku z tym łatwiej łapie się namiar na cel (foto):
screenshot-50.png
3. Warto wyrzucić CNE na kartę, pozostawiając nieco ponad 2GB wolnego miejsca w pamięci wewnętrznej na operacje wewnętrzne odbiornika i powyłączać wszystkie tekstowe ułatwienia, np. w postaci automatycznego słownika, który i tak, w związku z angielską wersją na niewiele się przydaje, a obciąża procesor.
4. Nawigacja działa w ten sposób, że po wyjęciu z uchwytu samochodowego automatycznie przechodzi w tryb pieszego (bez głosu; z alarmami wibracyjnymi). Jeśli jednak nawigujemy do celu, to takie przełączenie trybów nie zachodzi, przez co informacje głosowe mogą się pojawiać "w kieszeni".
5. Najpełniejszą recenzję można znaleźć na stronach australijskich:
http://www.cnet.com.au/garmin-asus-nuvi ... 303567.htmW tej recenzji i w komentarzach użytkowników szeroko opisano podstawowy i bardzo uciążliwy problem w użytkowaniu Asusa A10.
Chodzi o niekontrolowane operacje wykonywane przez telefon w postaci automatycznego przełączania ekranów, również w trakcie nawigacji, co bywa naprawdę frustrujące.