Mobile XT + CNE czy to jest legalne ?

O nüvifone, seriach 10 i 20, iQue oraz aplikacjach nawigacyjnych Garmin StreetPilot, Mobile XT, Que i Mobile PC. Czyli o nawigacji Garmina w PDA i telefonach (w tym Andriod, iOS, Windows Mobile i Symbian) lub na przenośnych PC. Także o mapach cityXplorer i użytkowaniu GPSów w miejskim buszu.

Moderatorzy: wojtek, sdsyc, Spider

Mobile XT + CNE czy to jest legalne ?

Postprzez maytki » Śr, 15 paź 2008 18:58

Witam
(mam nadzieje że nie było, lub przynajmniej nie znalazłem szukając)

Jestem zielony jeśli chodzi o tą wersję oprogramowania garmina. Nie chciałbym popełnić jakiegoś "głupstwa" więc zapytam:
Mam samsunga Omnia (lagalny) CNE 2008 DVD (legalny) Viste HCX (legalny) no i chciałbym na omni uruchomić CNE i UMPa pcPL
Jak to legalnie zrobić ? Nigdzie na stronach garmina nie znalazłem samego "gołego" mobile XT a płacić kolejne 500zł za CNE z mobile XT jakoś nie chce bo nadal mam wolny jeden kod aktywujący z wersji DVD.
Jest więc jakiś legalny sposób na połączenie wszystkiego tak bym miał CNE i UMP pcPLna Viście i Omni ??
Pozdrawiam
Przemek
http://www.kluchojady.waw.pl
Nuvi 765, Edge 500, Vista HCX
Avatar użytkownika
maytki
Początkujący
 
Posty: 34
Dołączył(a): Śr, 27 lut 2008 17:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mobile XT + CNE czy to jest legalne ?

Postprzez Artur » Śr, 15 paź 2008 19:12

Nie jestem pewien jak to będzie z legalnością, choć na zdrowy rozum nic zdrożnego w tym nie ma, więc może ściągnij:
http://download.garmin.com/files/Samsung_AllEurope.exe i odblokuj wolnym kodem?
Artur
Nuvi 2495LMT, Vista HCx, Xda IIi z Navitelem i kiedyś Que teraz MXT, Lark z MapaMap,
Omnia z automapą, UMP-pcPL, bgroutingmap + różne inne głównie dla navitela
Artur
Moderator
 
Posty: 1484
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 22:39
Lokalizacja: Płock

Re: Mobile XT + CNE czy to jest legalne ?

Postprzez Spider » Cz, 16 paź 2008 19:30

W ten sposób Mobile XT będzie działać tylko z GPSem Garmina. Żeby zadziałał z innym odbiornikiem musisz kupić aplikację.