Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Przeznaczeniem działu są porównania odbiorników Garmina z systemami innych producentów, dyskusje o tym jaką nawigację kupić (Garmin czy co innego) oraz ogólne rozważania o zaletach i brakach w ofercie Garmina.

Moderatorzy: Zachu, GPS Maniak, Azzie

Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez irko » Cz, 23 lip 2009 1:59

Witam!

Właśnie wróciłem z długiej wyprawy podczas której posługiwaliśmy się dwoma typami nawigacji opisanymi w temacie. Poniżej zamieszczam swoje uwagi nt użytkowania urządzeń.

Wygląd
Co kto lubi. Becker jest bardziej kańciaty i błyszczący, Garmin zaokraglony i Garmin mnie podoba się bardziej

Mapy
Garmin na Europe proponuje CNE – w moim urządzeniu w wersji 2010.
Becker na wyposażeniu ma dokładnie ta samą mapę jednak z dodatkowymi krajami niedostępnymi w Garminie takimi jak ROSJA czy TURCJA.
Dodatkowo można zakupic do niego AUTOMAPE ale przy jej cenie gra jest niewarta zainteresowania. Chyba, że interesuje nas Polska. (http://allegro.pl/item672970338_becker_ ... olski.html) Wtedy do dyspozycji jest jedna z najlepszych map na rynku.

Wyszukiwanie
Na CNE równie łatwe w obu urządzeniach. Becker dodatkowo podczas wprowadzania podpowiada możliwe warianty nazw miejscowości podświetlając te klawisze które skutkowały wpisaniem poprawnej nazwy.

Wytyczanie tras
Garmin nie wytycza dlugich tras. Po obliczeniu 99% pojawia się komunikat o błędzie
Becker oblicza każda wybrana trasę. Dodatkowo oblicza ją w czterech wariantach – szybkiej, krótkiej, optymalnej, ciekawej – wyświetlając w różnych kolorach na wyświetlaczu z możliwością wyboru.
Garmin z jakiegoś powodu ciągle próbował drogę do Lyonu wytyczyć przez Szwajcarię. Jest to kraj bardzo ładny ale konieczność wykupienia winiety rocznej na autostradę bardzo odstrasza od przejazdu. Powodowało to konieczność dodawania punktów pośrednich.
Becker – wytyczał trasę o tej samej długości i tym samym czasie przybycia jednak z pominięciem ojczyzny zegarków i czekolady ;) od razu akceptowalna do przejazdu.

Nawigowanie
Zarówno Garmin jak i Becker posiadają asystenta pasa ruchu (ten sam producent mapy). W Garminie pojawienie się widoku skrzyżowania lekko przycina lektora.
Garmin prowadzi nas po mapie słodziutką, różowa drogą, Becker czerwona.
Mapa Beckera wyposażona jest w opcje przestrzennego ukształtowania terenu. Jeśli jedziemy dolina, na nawigacji również pojawi się dolina i przebieg w niej drogi. Wygląd mapy w tej opcji jest bardzo przyjemny (ładne kolory). Podczas nawigowania na wyświetlaczu pojawiają się wszystkie potrzebne informacje
- czas przybycia
- czas jazdy
- odległość do celu
- dokładny kompas
- rozrysowany manewr
- możliwość łatwego i szybkiego wyłączenia głosu (np. w trakcie rozmowy tel)
- prędkość
- dostęp do menu

Informacje podawane przez urządzenie Garmin sa bardziej ubogie i zawieraja
- prędkość
- godzinę przybycia
- najbliższy manewr
- dostęp do menu

po wkliknięciu prędkości pojawi się jeszcze ekran statystyk (dodatkowo odległość do celu i informacje o średnich i maksymalnych prędkościach, czas postoju, jazdy itp.)

Istotna róznicą jest też sposób dzialania auto zooma. Becker działa bardziej plynnie. Podczas długich odcinkow bez manewrów pochyta mape tak, że widać horyzont. Podczas zbliżania sie do celu lagodnie odchyla mapę i przybliża prawie do 2D.
Garmin po prostu skokowo powieksza mape.

Stabilność pracy
Garmin zacinał mi się w czasie jazdy kilkukrotnie (przed wyjazdem został zresetowany). Czasami podczas manewrów restartował się. Czasami restartował się po wyszukaniu adresu i wkliknieciu jedz. Powodowało to konieczność pracowitego ponownego wyszukania j adresu (nie widniał w historii). Już w Warszawie zaciął się zupełnie co spowodowało konieczność wyjęcia baterii celem restartu systemu (w tym modelu urządzenia się nie wyłącza tylko wygasza – wyłącza się samo po ok. 2 godzinach).
Becker nie przysporzył kłopotów nigdy. (Poza tym ma dwa wylaczniki - wygaszacz i zupełny, którego brakuje Garminowi i jest zastepowany wyrywaniem baterii)

Mapa 2D
W Garminie bardzo łatwo dostępna – wystarczy kliknac w dowolny punkt mapy. W moim przypadku cecha mało istotna. Używam tylko widoku 2D.
Becker – tak samo

Budynki 3D
Garmin 865T niedostępne (widać tylko fundamenty ;)
Becker Z201 tak – na zachodzie całe miasta rozrysowane przestrzennie z ładnym odwzorowaniem zabytków.

Zapis śladu
Garmin – tak do pewnej wartości. Miałem nadzieję, że uda mi się cały wyjazd (7 000 km) zapisać ale niestety najstarsze dane się skasowały. Szkoda. Zapis śladu bardziej przydawał się w chwili gdy chciałem wrócić w miejsca w których już byłem – bardzo ładnie w mapie 2D widać jak dotrzeć do celu
Becker - nie

POI
Garmin posiada bardzo ładne menu do POI. Jednak w trasie informacje o POI są słabo użyteczne. Urządzenie wyświetla informacje o punktach we wszystkich kierunkach świata. Niestety jeśli jadę autostradą taka informacja jest mi średnio potrzebna – potrzebuję informacji o POI na trasie i o tym informuje Becker.

TCM
Posiadają je oba urządzenia. Becker wbudowane i działa. Garmin zaszyte w kablu. Ponieważ nie używam tego kabla na co dzień (w kraju nie ma takich inf), na wyjazd zapomniałem go zabrać i nie miałem dostępnych informacji TCM.


Cena zakupu
Garmin 865T - 1849,00 zł http://sklep.entre.pl/produkt/Garmin_Nuvi_865T_GP_id728
Becker Z203 1299,00 zł(odpowiednik Garmina z Bluetooth i 4GP wewnętrznej) – http://www.beckerpolska.pl/index.php?la ... f54fae6b56


Podsumowanie

Garmin nieodparcie kojarzy mi się z ręcznymi nawigacjami gdzie restart urządzenia nie jest straszny (można się przecież zatrzymać i poczekać). Z wygodnym korzystaniem z mapy 2D – żeby rozejrzeć spokojnie i wybrać lepsza drogę.
Becker jest bardziej samochodowy, bardziej dopracowany do szybkiego i pewnego korzystania w aucie. Przecież podczas jazdy na autostradzie informacja o manewrze potrzebna jest JUŻ a nie po paru sekundach PO ZJEŻDZIE jak nasz Garmin raczy się restartować.
Pewna protezą dla Garmina jest możliwość obsługi map na domowym komputerze. Jednak ten typ pracy sprawia wrażenie łatania problemu i niż prawdziwej zalety.

Zastanawiając się nad zakupem należy zadać sobie pytanie co da nam wiecej nawigacja Garmina i czy na pewno jest to warte przepłacenia 550 zł ( + ponad 40%)

Pozdrawiam
Ir
Ostatnio edytowano Pn, 21 mar 2011 10:00 przez irko, łącznie edytowano 1 raz
był Garmin 865t , jest 2689 LTM ZUMO XT http://www.bluephoto.pl
Avatar użytkownika
irko
Bywalec
 
Posty: 458
Dołączył(a): N, 04 sty 2009 8:21

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez irko » Cz, 23 lip 2009 2:50

i jeszcze zdjecia

Garmin
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek

Becker
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i jeszcze jedna uwaga
- Becker podaje rzeczwywista pozycje którą wydaje mu sie ze posiada (to ta mala kropka obok strzałki na trzecim zdjeciu)
- im bardziej dokładnie sie domierzy tym bardziej ten znaczek jest bliżej symbolu pojazdu
był Garmin 865t , jest 2689 LTM ZUMO XT http://www.bluephoto.pl
Avatar użytkownika
irko
Bywalec
 
Posty: 458
Dołączył(a): N, 04 sty 2009 8:21

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Zachu » Cz, 23 lip 2009 9:21

irko napisał(a):POI
Garmin posiada bardzo ładne menu do POI. Jednak w trasie informacje o POI są słabo użyteczne. Urządzenie wyświetla informacje o punktach we wszystkich kierunkach świata. Niestety jeśli jadę autostradą taka informacja jest mi średnio potrzebna – potrzebuję informacji o POI na trasie i o tym informuje Becker.

W Nuvi 3xx POI można szukać w różnych miejscach.

Wybieram Dokąd -> Blisko ... i mam możliwość wyboru miejsca.

1964.png
1964.png (17.98 KiB) Przeglądane 15359 razy

W momencie aktywnej trasy do wyboru są pozostałe wyszarzone pola.

1972.png
1972.png (8 KiB) Przeglądane 15358 razy

Póżniej już tylko trzeba wybrać optymalny kierunek ;)
71.png
71.png (8.46 KiB) Przeglądane 15366 razy
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8711
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez irko » Cz, 23 lip 2009 9:27

sprawdze to w praniu
niestety instrukcja do garmina była skromna i niewiele mówiła
dzieki za sugestie
ir
był Garmin 865t , jest 2689 LTM ZUMO XT http://www.bluephoto.pl
Avatar użytkownika
irko
Bywalec
 
Posty: 458
Dołączył(a): N, 04 sty 2009 8:21

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Zachu » Cz, 23 lip 2009 10:04

Oczywiście nie jest to doskonałe bo można się oszukać z kierunkiem i trafić np Stację benzynową na przeciwnym pasie.
Ja też tego nie wyczytałem w instrukcji. W przypadku Garmina trzeba raczej nazwać ulotką ;)
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8711
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Azzie » Cz, 23 lip 2009 12:28

irko napisał(a):Mapy
Garmin na Europe proponuje CNE – w moim urządzeniu w wersji 2010.
Becker na wyposażeniu ma dokładnie ta samą mapę jednak z dodatkowymi krajami niedostępnymi w Garminie takimi jak ROSJA czy TURCJA.


Jak wygląda aktualizacja tych map i ile kosztuje?

irko napisał(a):Wytyczanie tras
Garmin nie wytycza dlugich tras. Po obliczeniu 99% pojawia się komunikat o błędzie


Wytyczanie tras Garmin zdecydowanie mógłby poprawić. Jeździłem rzez 3 lata na trasie podobnej do Twojej - do Grenoble. I choć obliczanie trwało nieraz dość długo, to nie pamiętam problemów z wyznaczeniem całej trasy na kilkanaście godzin podróży. Gorzej, że przy takich odległościach bywa dobrych kilka wariantów. Na przykład do Grenoble (to koło Twojego Lyonu) można jechać w Niemczech przez Norymbergę albo przez Wurzburg, a później przez Szwajcarię (winietka) albo Francję (drogie autostrady). Różni kierowcy różnie wybiorą, a ja jeździłem raz tak raz inaczej (co by nie było nudno) i te trasy są naprawdę porównywalne.

Nie wiem też czy bym ślepo zaufał jakiemukolwiek GPSowi i jechał kilkanaście godzin bez przeanalizowania wcześniej wariantów na mapie. Zwykle przed wyjazdem klikałem sobie chwilę w MapSource i Google Maps, zapamiętywałem trzy-cztery miasta po drodze i później wyznaczałem trasy na 5-6 godzin do kolejnego miasta. Na przykład Grenoble - Mulhouse - Nurnberg - Gorlitz - Kraków.

irko napisał(a):do Lyonu wytyczyć przez Szwajcarię. Jest to kraj bardzo ładny ale konieczność wykupienia winiety rocznej na autostradę bardzo odstrasza od przejazdu.


Nie wiem czy wiesz, ale winietka ważna jest na rok i jeszcze trochę. Jak się jeździ do Polski na święta Bożego Narodzenia, to można na jednej winietce przejechać Szwajcarię 4 razy. Wychodzi dużo taniej niż francuskimi autostradami. Ja nie jeździłem przez Szwajcarię z innych przyczyn. Zwykle wiozłem do Polski bagażnik wina, a wracałem z polskimi alkoholami :-) Skąd biedny GPS miał to wiedzieć? ;-)

irko napisał(a):Mapa Beckera wyposażona jest w opcje przestrzennego ukształtowania terenu. Jeśli jedziemy dolina, na nawigacji również pojawi się dolina i przebieg w niej drogi. Wygląd mapy w tej opcji jest bardzo przyjemny (ładne kolory). Podczas nawigowania na wyświetlaczu pojawiają się wszystkie potrzebne informacje
- czas przybycia
- czas jazdy
- odległość do celu
- dokładny kompas
- rozrysowany manewr
- możliwość łatwego i szybkiego wyłączenia głosu (np. w trakcie rozmowy tel)
- prędkość
- dostęp do menu


Jak dla mnie to wada Beckera. Ja lubię prostą mapę i podstawowe informacje. Do zaawansowanych informacji chcę mieć dostęp dopiero jak ich potrzebuję.

irko napisał(a):Stabilność pracy
Garmin zacinał mi się w czasie jazdy kilkukrotnie (przed wyjazdem został zresetowany). Czasami podczas manewrów restartował się. Czasami restartował się po wyszukaniu adresu i wkliknieciu jedz. Powodowało to konieczność pracowitego ponownego wyszukania j adresu (nie widniał w historii). Już w Warszawie zaciął się zupełnie co spowodowało konieczność wyjęcia baterii celem restartu systemu (w tym modelu urządzenia się nie wyłącza tylko wygasza – wyłącza się samo po ok. 2 godzinach).


Masz chyba jakiegoś pecha do Garminów. Na czym chodzi ten Becker - pewnie jakiś Windows? W porównaniu z takim Destinatorem na moim Aximie z Windowsem to wszystkie moje Garminy to szczyt stabilności. Z Destinatorem mam problem co chwilę (a to baterie się rozładowały bo jakiś proces w tle włączył PDA, a to nie może znaleźć GPSa, a to się system zawiesi, a to TMC nie działa, a to mapa nie chce zaskoczyć). A Garmin robi coś nieoczekiwanego (na przykład wyłączy się przy obliczaniu trasy) może raz na 10000 km. Najgorzej, że Destinator mi się parę razy zawiesił bez żadnego komunikatu. Wszystko wygląda OK, jedziesz już parę godzin właściwą autostradą, tylko w pewnej chwili okazuje się że program nie odświeża pozycji. A zjazd był kilkadziesiąt km wcześniej :-)

irko napisał(a):Budynki 3D


Matko, irko, a komu są potrzebne takie pierdoły? W Europie rozrys ulic i odległość do manewru chyba wystarczająco dobrze determinują gdzie masz skręcić? Budynki bardziej zaciemniają obraz niż go rozjaśniają. A w kanionach wieżowców USA, gdzie ulice są w kratkę a odbiór kiepski, to i tak "liczysz" przecznice do tej piątej alei albo patrzysz na nazwy ulic nas skrzyżowaniem zamiast oglądać budynki. A że są "ładne" zabytki? Chyba jak prowadzisz to wygladasz czasem przez szybę na zewnątrz?

irko napisał(a):Zapis śladu
Garmin – tak po pewnej wartości. Miałem nadzieję, że uda mi się cały wyjazd (7 000 km) zapisać ale niestety najstarsze dane się skasowały. Szkoda. Zapis śladu bardziej przydawał się w chwili gdy chciałem wrócić w miejsca w których już byłem – bardzo ładnie w mapie 2D widać jak dotrzeć do celu


Nie zapisuje całej trasy w GPXie? Może trzeba wykonać jakiegoś hacka jak w innych Nuvi?

Na moim Oregonie mam 25MB śladów z ostatniego roku i nic się nie skasowało.

irko napisał(a):Garmin nieodparcie kojarzy mi się z ręcznymi nawigacjami gdzie restart urządzenia nie jest straszny (można się przecież zatrzymać i poczekać).


Wiesz, mi się Windows kojarzy z restartami :-)

irko napisał(a):Przecież podczas jazdy na autostradzie informacja o manewrze potrzebna jest JUŻ a nie po paru sekundach PO ZJEŻDZIE jak nasz Garmin raczy się restartować.
Pewna protezą dla Garmina jest możliwość obsługi map na domowym komputerze.


Irko, co ma stabilność pracy do możliwości projektowania tras na komputerze? Dla mnie projektowanie tras na komputerze to jedna z podstawowych i niezależnych zalet Garminów. A doświadczenia co do stabilności mam zupełnie odmienne.
Obecnie:Garmin 3590LMT z City Navigator Europe - trasa
Garmin 62S z Topo Switzerland v3 - outdoor
Dawniej:Garmin Vista, 60CS, Oregon 300 i inne
Avatar użytkownika
Azzie
Radny
 
Posty: 913
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 1:20
Lokalizacja: Zurich

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez irko » Cz, 23 lip 2009 15:23

Azzie napisał(a):
irko napisał(a):Mapy
Garmin na Europe proponuje CNE – w moim urządzeniu w wersji 2010.
Becker na wyposażeniu ma dokładnie ta samą mapę jednak z dodatkowymi krajami niedostępnymi w Garminie takimi jak ROSJA czy TURCJA.


Jak wygląda aktualizacja tych map i ile kosztuje?


http://www.beckerpolska.pl/index.php?la ... aefbc2bd51

aktualizacja map wyglada tak samo jak w Garminie - mape sciaga sie do komputera i instaluje
tyle ze transfer jes szybszy bo z niemiec a nie zza oceanu
do Z2xx nie ma jeszcze cen (nowe urzadzenie) ale do poprzedników koszt mapy europy (pełnej z Rosja i Turcją) 299 w promocji (599 poza)

Nowe CNE do 865 kosztuje 99 Eu czyli mniej

Azzie napisał(a):Nie wiem też czy bym ślepo zaufał jakiemukolwiek GPSowi i jechał kilkanaście godzin bez przeanalizowania wcześniej wariantów na mapie. Zwykle przed wyjazdem klikałem sobie chwilę w MapSource i Google Maps, zapamiętywałem trzy-cztery miasta po drodze i później wyznaczałem trasy na 5-6 godzin do kolejnego miasta. Na przykład Grenoble - Mulhouse - Nurnberg - Gorlitz - Kraków.


niestety w drodze bylem 2 tygodnie, zabawa z komputerem raczej utrudniona, chciaz punkty w navi dodaje sie latwo. tyle ze trase trzeba dokladnie sprawdzić

Azzie napisał(a):Jak dla mnie to wada Beckera. Ja lubię prostą mapę i podstawowe informacje. Do zaawansowanych informacji chcę mieć dostęp dopiero jak ich potrzebuję.


kazdemu wedle potrzeb. w polsce prakuje mi podgladu ilosci km na pierzaco bez klikania po godzina podawana przez navi jest czysto umowna.
jesli znam odleglość moge oszacowac ile juz jadę i kiedy dotre napewno.
poza tym Becker daje mozliwośc ustawienia tepa jazdy kierowcy (szybki, wolny i pośredni)

Azzie napisał(a):Masz chyba jakiegoś pecha do Garminów.


testuje juz 4 garmina ;))))
z kazdym to samo chociaz pochwale 865 - nie zawiesza sie tak czesto jak 860 ale jednak...


Azzie napisał(a):Matko, irko, a komu są potrzebne takie pierdoły?


nie mnie, opisuje co ma. ja uzywam 2D

Azzie napisał(a):Nie zapisuje całej trasy w GPXie? Może trzeba wykonać jakiegoś hacka jak w innych Nuvi?


a na moim mam juz tylk ostatnie 3000 km (około) poczatek wcieło co mnie rozczarowalo bardzo.


Azzie napisał(a):Irko, co ma stabilność pracy do możliwości projektowania tras na komputerze? Dla mnie projektowanie tras na komputerze to jedna z podstawowych i niezależnych zalet Garminów. A doświadczenia co do stabilności mam zupełnie odmienne.


kazdemu wedle potrzeb
mam inne doswiadczenia niestety

gdyby nie brak
- stabilności,
- mała ilość informacji na wyświetlaczu
- brak mozliwosci zapisania calego sladu

reszte moglbym odpuscić

ale niedzialajace urzadzenie to niepotrzebne urzadzenie

pozdr
ir
Ps przepraszam za ortografię - zaraz wychodzę i spiesze się
był Garmin 865t , jest 2689 LTM ZUMO XT http://www.bluephoto.pl
Avatar użytkownika
irko
Bywalec
 
Posty: 458
Dołączył(a): N, 04 sty 2009 8:21

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez szy » Cz, 23 lip 2009 16:53

Chętnie bym zobaczył ten widok 3D miasta z Beckera, gdybyś mógł
w wolnej chwili... :]

Mi osobiście ładnie, czytelnie wykonana wizualizacja okolic również
odpowiada. Podejrzewam że jadąc przez obce mi miasto chętnie bym
rzucał okiem na ekran w poszukiwaniu zabytków czy innych ciekawych
miejsc by móc lokalizować je 'w realu' i wiedzieć czego mam szukać
wzrokiem.

Widok rzeźby terenu - fajny. Wciąż dość prosty i czytelny, choć
nie wiem dlaczego dobre 40% powierzchni zajmuje zawsze niebo? :]
Tomtom pokazuje podobnie, ale nieba szczędzi ;)

Fajny test, dzięki :]

Szy.
Obrazek
Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce i w Europie
Obserwuj na Facebooku i na Instagramie
Avatar użytkownika
szy
Bywalec
 
Posty: 877
Dołączył(a): Śr, 01 kwi 2009 22:15
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Azzie » Cz, 23 lip 2009 18:49

irko napisał(a):- brak mozliwosci zapisania calego sladu


Sprawdzałeś co masz w x:\Garmin? Bo nie mogę znaleźć co ta wersja Nuvi tam zapisuje.
Obecnie:Garmin 3590LMT z City Navigator Europe - trasa
Garmin 62S z Topo Switzerland v3 - outdoor
Dawniej:Garmin Vista, 60CS, Oregon 300 i inne
Avatar użytkownika
Azzie
Radny
 
Posty: 913
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 1:20
Lokalizacja: Zurich

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez irko » Pt, 24 lip 2009 8:21

Ściagałem slad MapSourcem.
Niestety już w czasie jazdy zauważyłem "znikanie" śladu.
Można wyciagnać z maszyki wiecej niż to co standardowo ciągnie MS?

Co do filmików - są na youtube np Kraków - http://www.youtube.com/watch?v=kYqEExZDDt0

Widok nieba sie zmienia, im szybciej i bez manewrów tym jest go wiecej
Dodatkowo pochylenie jest regulowane w menu.

Podsumowując:
Gdybym kupił Akire czy inne cuś to nie mógłbym marudzić ze słabo działa - płace mało wymagam niewiele.
Ale za Garmina trzeba zapłacić duzo.

pozdr
Ir
był Garmin 865t , jest 2689 LTM ZUMO XT http://www.bluephoto.pl
Avatar użytkownika
irko
Bywalec
 
Posty: 458
Dołączył(a): N, 04 sty 2009 8:21

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Zachu » Pt, 24 lip 2009 9:27

Dużo zabierają z widoku te nieprzezroczyste informacje.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8711
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Azzie » Pt, 24 lip 2009 14:02

irko napisał(a):Ściagałem slad MapSourcem.
Można wyciagnać z maszyki wiecej niż to co standardowo ciągnie MS?


Czasem tak, pooglądaj pliki *.gpx które znajdziesz buszując po urządzeniu widzianym jako dysk.
Obecnie:Garmin 3590LMT z City Navigator Europe - trasa
Garmin 62S z Topo Switzerland v3 - outdoor
Dawniej:Garmin Vista, 60CS, Oregon 300 i inne
Avatar użytkownika
Azzie
Radny
 
Posty: 913
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 1:20
Lokalizacja: Zurich

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez irko » Pt, 24 lip 2009 20:32

Zachu napisał(a):Dużo zabierają z widoku te nieprzezroczyste informacje.


z tego powodu w seicento nie miałem wskażnika temperatury.
I wielu innych wskażników również.
Fiat dbal o czytelność zegarów w autku

;)
był Garmin 865t , jest 2689 LTM ZUMO XT http://www.bluephoto.pl
Avatar użytkownika
irko
Bywalec
 
Posty: 458
Dołączył(a): N, 04 sty 2009 8:21

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Azzie » So, 25 lip 2009 0:11

irko napisał(a):z tego powodu w seicento nie miałem wskażnika temperatury.


Ja też nie mam wskaźnika temperatury na głównym panelu. Ale mam z boku przy godzinie i tym podobnych. I to jedna z niewielu rzeczy które Renault zrobił dobrze ;-)
Obecnie:Garmin 3590LMT z City Navigator Europe - trasa
Garmin 62S z Topo Switzerland v3 - outdoor
Dawniej:Garmin Vista, 60CS, Oregon 300 i inne
Avatar użytkownika
Azzie
Radny
 
Posty: 913
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 1:20
Lokalizacja: Zurich

Re: Porównanie Garmin 865T i Becker Z201 po 7000 km

Postprzez Zachu » So, 25 lip 2009 9:29

Gdyby ta informacja o zwrocie była u góry zabierała by tylko widok nieba a tak w lewo można skręcić w ślepą.
Seicento to chyba najczęściej widywany na poboczu tego "lata" samochód. Teraz wiadomo czemu się gotuje.
Nuvi & DriveAssist & Zumo & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 8711
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Garmin a konkurencja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości