Mapy lotnicze w nuvi

O serii 96 i całej ofercie lotniczej Garmina. O wszystkim co związane z użytkowaniem GPSów w samolocie (jako pilot lub pasażer), w szybowcu czy na paralotni.

Mapy lotnicze w nuvi

Postprzez ranr68 » Śr, 12 wrz 2012 16:39

Witam,
jestem całkowicie początkującym użytkownikiem NUVI 3490, który tak naprawdę dostałem (nie konsultowany niezwrotny prezent). Jestem też lotnikiem i bardzo by mi zależało aby można było wykorzystać to NUVI (wgrać mapy lotnicze) w samolocie. Bardzo proszę o info:
1. Czy można wgrać mapy lotnicze do NUVI3490
2. Jeśli tak - to gdzie i jakie mapy są dostępne
3. Jak się takie mapy wgrywa

bardzo wszystkim dziękuję z góry za podpowiedzi.
ranr68
Początkujący
 
Posty: 13
Dołączył(a): Śr, 12 wrz 2012 16:30

Re: ??? Mapy lotnicze na NUVI 3490

Postprzez popej » Śr, 12 wrz 2012 16:44

Witam,

zobacz wątek: viewtopic.php?f=4&t=882
Zapewne możesz wgrać te mapy do nuvi, ale jak to będzie wyglądać, to nie potrafię przewidzieć.
popej
Montana 700, 3540T, PL Topo, OSM, CNE; PocoX3Pro, OsmAnd+
Avatar użytkownika
popej
Garniak
 
Posty: 6877
Dołączył(a): Wt, 10 kwi 2007 23:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: ??? Mapy lotnicze na NUVI 3490

Postprzez Antonio » Śr, 12 wrz 2012 19:51

ranr68 napisał(a):1. Czy można wgrać mapy lotnicze do NUVI3490

Jeśli są w plikach *.img, to TAK.

ranr68 napisał(a):Jak się takie mapy wgrywa

Poczytaj :arrow: Nuvi - pierwsze kroki

popej napisał(a):zobacz wątek: viewtopic.php?f=4&t=882


Polecam szczególnie :arrow: viewtopic.php?f=4&t=882&start=15#p140708
Poprzednie propozycje w wątku - mam wątpliwości co do aktualności map. Tutaj wszystkie poprawki kol. vfrpoland nanosi na bieżąco, zgodnie z publikacjami w AIP.

popej napisał(a):ale jak to będzie wyglądać, to nie potrafię przewidzieć.