Witam
Odnośnie Airbusa A330 lecącego z Rio de Janeiro do Paryża który jak wiemy zniknął z radarów ...jak to jest wogóle możliwe? co z nawigacją gps? nie mają włączonych nadajników cały czas?
Pozdrawiam
excellence80 napisał(a):Chodzi o odbiornik czy cokolwiek co pozwoli na ciągłe sledzenie obiektu w tym przypadku samolotu.
Obecnie: | Garmin 3590LMT z City Navigator Europe - trasa |
Garmin 62S z Topo Switzerland v3 - outdoor | |
Dawniej: | Garmin Vista, 60CS, Oregon 300 i inne |
Azzie napisał(a):automatyczne nadanie pozycji w przypadku problemów powinno być standardem
sdsyc napisał(a):Nie mogę namierzyć artykułu
Oznacza to, że chociaż załoga samolotu będzie znać swą dokładną pozycję nad oceanem, informacja te nie jest automatycznie przekazywana do wieży kontrolnej. Może to zrobić jedynie osoba, która znajduje się w kokpicie, korzystając z łączności satelitarnej, kiedy samolot znajduje się poza zasięgiem radarów. Tego rodzaju kontakt byłby jednak dla linii lotniczych dodatkowym kosztem
Oznacza to, że chociaż załoga samolotu będzie znać swą dokładną pozycję nad oceanem, informacja te nie jest automatycznie przekazywana do wieży kontrolnej. Może to zrobić jedynie osoba, która znajduje się w kokpicie, korzystając z łączności satelitarnej, kiedy samolot znajduje się poza zasięgiem radarów. Tego rodzaju kontakt byłby jednak dla linii lotniczych dodatkowym kosztem
Obecnie: | Garmin 3590LMT z City Navigator Europe - trasa |
Garmin 62S z Topo Switzerland v3 - outdoor | |
Dawniej: | Garmin Vista, 60CS, Oregon 300 i inne |
Azzie napisał(a):W końcu to tylko dwa numerki
wodnik7 napisał(a):dziwne - samochody sie namierza online za grosze (!), a milionowe samoloty nie maja tej funkcji.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości