atomw napisał(a):Ale tak wygląda efekt wektoryzacji tylko pod Mapedit !!!
Podczas wektoryzacji został przecież też utworzony plik out.txt definiujący kolory.
Jeśli skompilujesz plik .mp cgpsmapperem i podepniesz plik .img jako Family pod Mapsource za pomocą np. MapSetToolkit (kompilując po drodze plik out.txt do pliku .typ) to zarówno w MS jak i w odbiorniku otrzymasz przyzwoity pseudoraster w kolorach takich jak w oryginalnej bitmapie.
IMHO nie do końca masz rację. Plik TYP definiuje tylko sposób wyświetlania obiektów na mapie, nie naprawi mapy. Jak napisałem wcześniej w wyniku wektoryzacji otrzymałem same mocno poszarpane poligony (czyt. z bardzo dużą ilością węzłów). Nawet występujące na rastrze linie zostały przekształcone w poligony, cieniutkie, ale poligony.
Nie sądzę, aby kompilacja coś znacząco tu zmieniła. W wyniku otrzymuje się takie nie wiadomo co, nie nadające się (dla mnie) do niczego. No bo co to za mapa? Nie nadaje się ani do nawigacji, ani jako mapka poglądowa. Jako źródło danych wektorowych rónież nie, bo tu zdecydowanie lepiej jest użyć tego rastra jako podkładu w MapEdit i kreślić wszystko od początku niż poprawiać otrzymane w wyniku wektoryzacji "przekombinowane" poligony. A linie i tak trzeba kreślić.
No ale to jest tylko moje zdanie. Poczekam na rozwój programu, bo wektoryzacja rzeczywiście przebiega bardzo szybko.