Jak działa serwis Garmina
Re: Jak działa serwis Garmina
Mam nieużywanego Forerunnera 235, zakupionego pod koniec 2018 roku z dystrybucji brytyjskiej. Urządzenie nigdy nie zostało zarejestrowane. Czy w takim przypadku, skoro minęły 2 lata od daty zakupu, mogę liczyć na rok gwarancji od daty rejestracji? Jest o tym wzmianka na forum, ale po przejrzeniu istniejących wątków nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam wszystkich.
-
Zachu
- Radny
- Posty: 6112
- Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: Jak działa serwis Garmina
Sprzęt zidentyfikują po numerze serii. Mają odnotowane kiedy wyszedł na rynek. Możesz posiłkować się pierwszym fixem. Wtedy uznają.
Re: Jak działa serwis Garmina
Mam do was pytanie
Fenix kupiony na amazon.de w listopadzie 2020
Reklamacja wysłana do Amazona, dostałem zegarek w opakowaniu zastępczym ( raczej nie był to ten mój )
Zadzwoniłem do Amazona zapytałem jak teraz jest z gwarancją- powiedzieli że tylko do listopada 2022, bez przedłużenia.
Zadzwoniłem do Garmin Polska i na początku powiedzieli ze z dokumentem gwarancyjnym przysługuje reklamacja. Gdy podyktowałem numer dokumentu naprawy powiedzieli że kupiony poza Polską i tutaj gwarancji oni już nie dają, proszę kontaktować się z Amazonem bo oni nie wiedzą jak jest z niemieckim prawem.
Czy w przypadku wymiany zegarka nie powinna lecieć gwarancja od nowa ?
Fenix kupiony na amazon.de w listopadzie 2020
Reklamacja wysłana do Amazona, dostałem zegarek w opakowaniu zastępczym ( raczej nie był to ten mój )
Zadzwoniłem do Amazona zapytałem jak teraz jest z gwarancją- powiedzieli że tylko do listopada 2022, bez przedłużenia.
Zadzwoniłem do Garmin Polska i na początku powiedzieli ze z dokumentem gwarancyjnym przysługuje reklamacja. Gdy podyktowałem numer dokumentu naprawy powiedzieli że kupiony poza Polską i tutaj gwarancji oni już nie dają, proszę kontaktować się z Amazonem bo oni nie wiedzą jak jest z niemieckim prawem.
Czy w przypadku wymiany zegarka nie powinna lecieć gwarancja od nowa ?
-
InstinctUser
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 kwie 2023, 13:32
Garmin Instinct - czy obejmuje to Gwarancja
Cześć,
Od jakiegoś czasu zaobserowowałem, że pomimo prawidłowego działania dwa z moich przycisków nie mają już charakterystycznego kliknięcia i sprawiają wrażenie jakby zaraz miały nie odskoczyć po ich wciśnięciu. Co ciekawe nie są to najczęściej używane przyciski w urządzeniu a raczej te centralne najbardziej narażone na kontakt z przedramieniem i dłonią. Czy taki rodzaj usterki obejmie gwarancja? Ktoś ma może doświadczenie z reklamacją pierwszej wersji Instincta? Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu zaobserowowałem, że pomimo prawidłowego działania dwa z moich przycisków nie mają już charakterystycznego kliknięcia i sprawiają wrażenie jakby zaraz miały nie odskoczyć po ich wciśnięciu. Co ciekawe nie są to najczęściej używane przyciski w urządzeniu a raczej te centralne najbardziej narażone na kontakt z przedramieniem i dłonią. Czy taki rodzaj usterki obejmie gwarancja? Ktoś ma może doświadczenie z reklamacją pierwszej wersji Instincta? Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam
-
Zachu
- Radny
- Posty: 6112
- Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
- Antonio
- Bywalec
- Posty: 768
- Rejestracja: 01 lis 2009, 22:43
- Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: Jak działa serwis Garmina
Witam wszystkich. Pytanie z innej beczki, chociaż raczej dotyczy serwisu. Garmin zawsze liczył okres gwarancji od pierwszego złapania fixa. Podobno sytuacja się zmieniła i Garmin się wycofał z takiej polityki, decyduje data zakupu. Przynajmniej w nowej serii Edge. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć?
Pozdrawiam
Nuvi 255 WT, Oregon 450, Fenix 5, Edge 530, Edge 1030+, mapy: CN Europe NT "nüMaps Lifetime", UMP-pcPL TOPO, Topo_PL_100 i różne OSM
Wspierajmy sport wśród dzieciaków
Nuvi 255 WT, Oregon 450, Fenix 5, Edge 530, Edge 1030+, mapy: CN Europe NT "nüMaps Lifetime", UMP-pcPL TOPO, Topo_PL_100 i różne OSM
Wspierajmy sport wśród dzieciaków
-
1977przemo
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 lut 2025, 09:03
Re: Jak działa serwis Garmina
Witam wszystkich.
Chciałbym się podzielić w pewnym temacie, a mianowicie zakupiłem.zegarek Garmin EPIX Pro 2 gen. , który ma mieć tytanową obudowę i szkielko Gorilla Glass. Po upływie około 3 miesiecy od zakupu przy normalnym użytkowaniu, czyli bez żadnego extreme w życiu codziennym obudowa się powycierał w pewnych miejscach a szkielko ma rysę. Natomiast po upływie 1 roku w dniu 28 stycznia 2025r. wieczorem siedząc przed telewizorem zegarek wyświetlał jedynie wstęp powitania- (m.in. napis EPIX ...). Mimo kilkunastu różnych prób wyłączenia i uruchomienia jak zalecał Garmin Polska na swojej stronie lub na innych forach zegarek po upływie około 2 godz. nie odpowiadał. W zwiazku z powyższym następnego dnia udałem się do sklepu, gdzie został zakupiony w celu reklamacj w ramach gwarancji.
Pani w sklepiem mimo wielu prób również nie była w stanie uruchomić zegarek. Pomimo wielu prób nawiązania połączenia telefonicznego z Garmin Polska nie można było się dodzwonić. Pracownik przyjął reklamację. Po upływie kilku dni, tj. 03.02.20225 r. ta sama osoba zadzwoniła do mnie z informacją,.ze zegarek zdlanie przez pracownika Garmin Polska został uruchomiony, ale nie zostanie wysłany do serwisu w Warszawie Garmin Polska, ponieważ jak stwierdzili nie ma podstaw realizacji dalszej gwarancji. Mając powyższe na uwadze w dniu 04.02.20125 r. skontaktowałem się telefonicznie na infolinią z Garmin Polska, gdzie od Pani usłyszałem, cyt. : "nie ma podstaw do reklamacji ponieważ zegarek zdalnie został naprawiony, a przetarcia na kopercie i rysa na szkiełku nie obejmuje tzw. gwarancję na uszkodzenia mechaniczne. Mogą naprawic powstalenuszkodzenia za jedynen1.600 zł." Napiszę w prost - ręce opadają. Ja wiem, że są zegarki droższe ale wydając ponad 5 tys. zł i będąc poinformowany, że zegarek ma obudowę tytanową a szkiełko jest odporne na zarysowania i nic w tym zegarku nie ma prawa się stać. Człowiek liczy, że przy normalnym użytkowaniu takie rzeczy nie mają prawa się wydarzyć. A jednak się dzieją a gwarancja i podejście Garmin Polska ma klienta gdzieś. W takim razie należy się zastanowić, czy za takie pieniądze WARTO ZAKUPIĆ tej firmy GARMIN zegarek i przy takie reklamacji jaką oferuje GARMIN POLSKA. Każdy musi na te pytanie/ a sobie sam odpowiedzieć.
Zapewne są tańsze zegarki i o wiele lepszą gwarancją.
Pozdrawia.
Chciałbym się podzielić w pewnym temacie, a mianowicie zakupiłem.zegarek Garmin EPIX Pro 2 gen. , który ma mieć tytanową obudowę i szkielko Gorilla Glass. Po upływie około 3 miesiecy od zakupu przy normalnym użytkowaniu, czyli bez żadnego extreme w życiu codziennym obudowa się powycierał w pewnych miejscach a szkielko ma rysę. Natomiast po upływie 1 roku w dniu 28 stycznia 2025r. wieczorem siedząc przed telewizorem zegarek wyświetlał jedynie wstęp powitania- (m.in. napis EPIX ...). Mimo kilkunastu różnych prób wyłączenia i uruchomienia jak zalecał Garmin Polska na swojej stronie lub na innych forach zegarek po upływie około 2 godz. nie odpowiadał. W zwiazku z powyższym następnego dnia udałem się do sklepu, gdzie został zakupiony w celu reklamacj w ramach gwarancji.
Pani w sklepiem mimo wielu prób również nie była w stanie uruchomić zegarek. Pomimo wielu prób nawiązania połączenia telefonicznego z Garmin Polska nie można było się dodzwonić. Pracownik przyjął reklamację. Po upływie kilku dni, tj. 03.02.20225 r. ta sama osoba zadzwoniła do mnie z informacją,.ze zegarek zdlanie przez pracownika Garmin Polska został uruchomiony, ale nie zostanie wysłany do serwisu w Warszawie Garmin Polska, ponieważ jak stwierdzili nie ma podstaw realizacji dalszej gwarancji. Mając powyższe na uwadze w dniu 04.02.20125 r. skontaktowałem się telefonicznie na infolinią z Garmin Polska, gdzie od Pani usłyszałem, cyt. : "nie ma podstaw do reklamacji ponieważ zegarek zdalnie został naprawiony, a przetarcia na kopercie i rysa na szkiełku nie obejmuje tzw. gwarancję na uszkodzenia mechaniczne. Mogą naprawic powstalenuszkodzenia za jedynen1.600 zł." Napiszę w prost - ręce opadają. Ja wiem, że są zegarki droższe ale wydając ponad 5 tys. zł i będąc poinformowany, że zegarek ma obudowę tytanową a szkiełko jest odporne na zarysowania i nic w tym zegarku nie ma prawa się stać. Człowiek liczy, że przy normalnym użytkowaniu takie rzeczy nie mają prawa się wydarzyć. A jednak się dzieją a gwarancja i podejście Garmin Polska ma klienta gdzieś. W takim razie należy się zastanowić, czy za takie pieniądze WARTO ZAKUPIĆ tej firmy GARMIN zegarek i przy takie reklamacji jaką oferuje GARMIN POLSKA. Każdy musi na te pytanie/ a sobie sam odpowiedzieć.
Zapewne są tańsze zegarki i o wiele lepszą gwarancją.
Pozdrawia.
Re: Jak działa serwis Garmina
Witam,
Zgadzam się, że przy zegarku za taką cenę oczekuje się lepszej jakości i wsparcia. Tytanowa obudowa i szkło Gorilla Glass powinny być bardziej odporne na codzienne użytkowanie, a podejście do reklamacji zdecydowanie nie robi wrażenia. Warto rozważyć inne marki, które oferują lepszą obsługę klienta.
Zgadzam się, że przy zegarku za taką cenę oczekuje się lepszej jakości i wsparcia. Tytanowa obudowa i szkło Gorilla Glass powinny być bardziej odporne na codzienne użytkowanie, a podejście do reklamacji zdecydowanie nie robi wrażenia. Warto rozważyć inne marki, które oferują lepszą obsługę klienta.
-
Zachu
- Radny
- Posty: 6112
- Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: Jak działa serwis Garmina
Chyba już całkiem Garmin kończy wsparcie.
Wysłałem mejla na adres i dostałem szybką odpowiedź.
Wysłałem mejla na adres
Kod: Zaznacz cały
Poland.Support@garmin.comTen link jest w wiadomości: https://support.garmin.com/pl-PL/Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Ten adres email nie jest już aktywny.
Kliknij tutaj, aby odwiedzić nasze Centrum Wsparcia,
gdzie znajdziesz pomoc, instrukcje video krok po kroku, oraz wszystkie sposoby kontaktu z nami - telefonicznie, mailowo oraz poprzez czat na żywo.
-
Wojtas81
- Bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 18 gru 2021, 23:49
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Re: Jak działa serwis Garmina
Nie żebym bronił Garmina, ale w jednym mają rację, rysowanie się szkiełka to rzecz normalna.1977przemo pisze: 04 lut 2025, 09:55Po upływie około 3 miesiecy od zakupu przy normalnym użytkowaniu, czyli bez żadnego extreme w życiu codziennym obudowa się powycierał w pewnych miejscach a szkielko ma rysę.
Miałem wiele zegarków wielu firm i trochę mam orientację w temacie. Są tylko 2 rodzaje szkiełek: szafir i "gównolit".
Szafir jest względnie odporny na zarysowania (co nie znaczy że niemożliwy). Natomiast cała reszta podpada pod tą drugą kategorię.
Niech nikt nie wierzy w żadne Gorilla Glassy i inne wynalazki (niezależnie od marki), bo szybko rzeczywistość zweryfikuje marketing.
To jakbyś miał pretensje do praw fizyki. Tytan nie jest odporny na zarysowania ani Gorilla Glass. Te materiały są po prostu zbyt miękkie.Kiki00 pisze: 12 lut 2025, 17:42Tytanowa obudowa i szkło Gorilla Glass powinny być bardziej odporne na codzienne użytkowanie
Są: Garmin GPSMAP 66sr, Garmin Oregon 700, Garmin Drive 40, Huawei Watch 4 Pro
Były: Garmin Forerunner 955 i inne perfekcyjnie bezużyteczne smartwatche.
Były: Garmin Forerunner 955 i inne perfekcyjnie bezużyteczne smartwatche.
