przez tboniasty » Pt, 28 lut 2014 11:52
Wyobraźcie sobie taką sytuację:
Macie prepaid z saldem 6 zł. Wykupujecie pakiet 25 MB za 5 zł. Korzystacie z pakietu przez dwa dni sprawdzając smsem/przez stronę bieżące zużycie. Trzeciego dnia po odpaleniu internetu nagle zrywa sesję (mimo, ze zostało prawie 15 MB do wykorzystania) i przychodzi sms o zablokowaniu karty ze względu na wyczerpanie środków.
Pierwsza próba reklamacji przez eBok kończy się odrzuceniem "bo karta nie została zarejestrowana na dane osobowe".
Po pofatygowaniu się do salonu i rejestracji składacie drugą reklamację. Reklamacja zostaje odrzucona bo, i to jest najśmieszniejsze w całym tłumaczeniu, wg systemu nigdy nie aktywowaliście żadnego pakietu
Po wejściu na stronę, na której poprzednio sprawdzało się stan pakietu, brak wszelakich informacji, że pakiet istniał. Istne zwarcie w centrali!
Saldo 6 zł, wg matematyki plejowskiej, wystarcza na 10MB x 1,22 zł/MB...
Firmom, które próbują robić z człowieka idiotę rzucając się na 5 zł, to ja serdecznie dziękuję - dobrze, że akurat konto było prawie puste, bo ładnie by mnie wydoili.
Od razu poszedłem przenieść numer do innej sieci - na szczęście kartę już miałem zarejestrowaną na swoje dane
Tak na boku - stara zasada użytkowników radiówek jest taka, że jeśli jesteście zadowoleni ze swojej sieci - nie polecajcie jej nikomu. Im więcej klientów tym bardziej zapchane pasmo. To samo się tyczy innych bezprzewodówek w tym sieci komórkowych. Co mi z rozmów za darmo czy za 30 zł bez limitu jak nie mogę z tego skorzystać bo wszyscy w okolicy się na to rzucili?
Ostatnio edytowano Pt, 28 lut 2014 12:00 przez
tboniasty, łącznie edytowano 1 raz
OBECNIE - ASFALT: Nuvi 3490LMT, SZLAK: eTrex 30
POPRZEDNIO - eTrex 20, Oregon 650t, Oregon 600, Oregon 300, Nuvi 2445LT, Nuvi 1250T, Montana 600, GPSMAP 62s, Nuvi 3490LMT, eTrex 30, Colorado 300, Nuvi 205T, Oregon 450, Dakota 20, GMXT,Vista HCx