Wczoraj cały dzień walczyłem z routerem. Adresy sieciowe są przydzielane OK dla każdego uprzędzenia. Felerny laptop łapał WiFi jedynie po resecie rutera do ustawień fabrycznych ale tylko do kolejnego wyłączenia i włączenia. Później Dell znów był na liście urządzeń w ustawieniach routera, ale laptop routera nie widział i nie łączył się przez WiFi. Chwilowo pomogła zmiana szerokości kanału z 20 na 40 MHz ale też tylko na krótko.
Producentem karty sieciowej tego Della jest Broadcom a w pozostałych dwóch Dellach gdzie internet działa Intel Corporation.
Podejrzewam, że tu leży problem. Karta sieciowa Broadcom nie współpracuje z routerem Netiaspot przy systemie Windows 10 (sterowniki wgrane najnowsze z października 2016).
Dziś stwierdziłem, że dosyć tej męki, wgrałem z powrotem Windows 7 i WiFi śmiga jak śmigało przed migracją do Win 10.
W sumie miałem jeszcze pomysł, żeby podłączyć tego Della przez bezprzewodowy wzmacniacz sieci WiFi - TP-LINK RE200
https://www.mediaexpert.pl/punkty-doste ... sgodkVcAIQPSKorzystał ktoś może z tego wzmacniacza? Warto kupić dla polepszenia mocy WiFi w oddalonych zakątkach mieszkania?
Nie miałem jednak pewności czy nie będzie jakichś problemów na linii Netiaspot
TP-LINK RE200 i TP-LINK RE200
Del Vostro 3560
Chciałem nawet kupić dla sprawdzenia ale niestety w najbliższych sklepach brak na półce wzmacniaczy i są dostępne tylko na zamówienie.
Drugi powód do powrotu do Windows 7 to ciągłe migotanie ekranu
PodsumowującJeśli ktoś chce przejść na Windows 10 w laptopie Della to w modelu Vostro musi się liczyć z upierdliwym migotaniem ekranu a przy karcie sieciowej Broadcom dodatkowo z problemami z WiFi przy niektórych routerach
Latitude z kartą sieciową Intel można ryzykować.