Jak działa serwis Garmina

Dyskusje bliżej lub dalej związane z GPSami, zawsze jednak w doborowym towarzystwie.

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez krzysiekass » Pt, 29 lip 2016 18:15

viewtopic.php?f=14&t=14192 Tutaj się człowiek borykał z podobnym problemem . Jego szczęście , ze do uszkodzeń doszło w okresie gwarancyjnym .
krzysiekass
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn, 17 paź 2011 15:18
Lokalizacja: Mielec

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez GPS Maniak » Pt, 29 lip 2016 18:39

krzysiekass napisał(a):Ale pasek jest wymianą eksploatacyjną ,

Codziło mi o to, że to - przynajmniej w pewnym sensie - podobny materiał. Coś związanego z gumą.
Pozdrawiam Lechu

Plecak: Garmin Fenix 5X + Xiaomi Mi Max 2 a czasami: Oregon 600T, Rino530HCX Był: Summit, Vista, 60CS, 60CSX, 62ST, eTrex30, eTrex10, Fenix3, Epix
Samochód: 3490T Był: 200, 205T, 1200T
Avatar użytkownika
GPS Maniak
Radny
 
Posty: 14830
Dołączył(a): Pt, 16 mar 2007 2:55
Lokalizacja: Poznań / Lesko

Garmin - gwarancja producenta

Postprzez deuz » N, 21 sie 2016 6:55

Witam,
nie wiedziałem w jaki dział uderzyć więc pisze tu.
Mam możliwość zakupu w dobrej cenie garmina 920 XT . Zegarek jest nowy ale bez potwierdzenia zakupu. Kupiony był zagranicą. Dowiedziałem się, że po zarejestrowaniu produktu, garmin daje 1 rok gwarancji - to prawda ?
Dziękuję i przepraszam za śmieci.
deuz
Newbie
 
Posty: 4
Dołączył(a): Śr, 20 maja 2015 12:44

Re: Garmin - gwarancja producenta

Postprzez kaltam » N, 21 sie 2016 6:58

Na produkty zakupione w Polsce daje 2 lata.
Czytaj: https://static.garmincdn.com/pl_PL/stor ... rancja.pdf
edge 1000 + radar Varia + Fenix 5 + nuvi 56LM + nuvi 1490T + CNE + UMP, Oregon 450 + Honor 7
kaltam
Bywalec
 
Posty: 485
Dołączył(a): Śr, 19 wrz 2007 7:36

Re: Garmin - gwarancja producenta

Postprzez deuz » N, 21 sie 2016 7:28

Znaczy, że to nie prawda z tą roczną gwarancją po rejestracji produktu to nie prawda ?

Rozmawiałem jeszcze z innym sprzedawcą i potwierdza że po zarejestrowaniu zegarka jest gwarancja 1 rok nie posiadając żadnego potwierdzenia zakupu.
deuz
Newbie
 
Posty: 4
Dołączył(a): Śr, 20 maja 2015 12:44

Re: Garmin - gwarancja producenta

Postprzez EGON » N, 21 sie 2016 15:13

Zakupy na aukcjach internetowych: Produkty zakupione na aukcjach internetowych nie podlegają
ochronie gwarancyjnej Garmin. Potwierdzenia zakupu w ramach aukcji internetowych nie będą
przyjmowane w celu weryfikacji gwarancji. W większości przypadków w celu skorzystania z usług
gwarancyjnych niezbędny jest dowód zakupu od pierwotnego sprzedawcy.


Myślę, że ten zapis gwarancji, wyjaśnia Twoje wątpliwości.
Pozdrawiam, Piotr

GPSMap 60CSx + PL_TOPO + Walker mapset + UMP pcPL + kilka innych map
Nüvi 3490 + UMP pcPL + CNE
Xiaomi Redmi 3 Pro Android 5.1.1
Avatar użytkownika
EGON
Bywalec
 
Posty: 1157
Dołączył(a): So, 26 kwi 2008 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: Garmin - gwarancja producenta

Postprzez outlaw1974 » N, 21 sie 2016 15:25

Ja na ale....drogo kupiłem używanego fenixa2 który miał ponoć rok. Dostałem niby fakturę zakupu ale sprzedajacym był jakiś zakład slrzedajacy okulary - nic związanego z nawigacjami. Po pewnym czasie zauważyłem drobne pęknięcia na dekielku przykrecony 4 srubkami. Zgłosiłem do tarmina droga internetową. Nikt nie chciał żadnego dowodu zakupu. Poproszono o nr seryjny (i on jak dla mnie jest podstawą do weryfikacji uprawnień gwarancyjnych) później poproszono mnie o przysłanie Fenixa. Po tygodniu dostałem nowego (refurbrished) z innym nr. seryjnym i no koniec.

Dla mnie podwjscie do klienta super :)
Auto : Nuvi
Na szlaku : Colorado, Fenix2
outlaw1974
 
Posty: 24
Dołączył(a): Wt, 28 maja 2013 8:10
Lokalizacja: Warszawa

Re: Garmin - gwarancja producenta

Postprzez erwin0917 » N, 21 sie 2016 19:03

ja kupowałem zegarek na allegro i też podczas wymiany pytali tylko o nr seryjny. Wymiana bez problemu.
erwin0917
 
Posty: 33
Dołączył(a): Wt, 11 sie 2015 19:37

Re: Garmin - gwarancja producenta

Postprzez deuz » Pn, 22 sie 2016 7:10

Serdecznie dziękuję za informację.
deuz
Newbie
 
Posty: 4
Dołączył(a): Śr, 20 maja 2015 12:44

Re: Jak działa serwis Garmina

Postprzez Zachu » Pn, 29 sie 2016 21:58

Moja ostania korespondencja.

Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.

Bardzo prosze jeszcze o doslanie dokumentu potwierdzajacego gwarancje urzadzenia (dowod zakupu).
Nuvi & DriveAssist & Colorado & fenix
Obrazek
Zachu
Radny
 
Posty: 7632
Dołączył(a): N, 01 lip 2007 7:10
Lokalizacja: Warszawa

garmin fenix 3 - pasek

Postprzez radekpostawa » Śr, 14 wrz 2016 7:02

Witam

mam od roku fenixa 3 z czerwonym paskiem.
wczoraj podczas mycia go zauważyłem pęknięcia na pasku. od wew. strony.
czy takie cos można reklamować?

pozdrawiam
radek
radekpostawa
Newbie
 
Posty: 4
Dołączył(a): Śr, 14 wrz 2016 6:50

Re: garmin fenix 3 - pasek

Postprzez radekpostawa » Śr, 14 wrz 2016 10:38

temat zakonczony. po telefonie do garmina obiecali juz dzis wysylke nowego :)
dobra polityka
:)
radekpostawa
Newbie
 
Posty: 4
Dołączył(a): Śr, 14 wrz 2016 6:50

Reklamacja Etrexa Touch 25x

Postprzez Go-Ha » Cz, 17 sie 2017 20:26

Zwracam się z być może nietypowym pytaniem.
Etrexa kupiłam w lipcu 2016, więc jeszcze objęty gwarancją. Wczoraj, po wyjściu na rower, po włączeniu, kiedy dotknęłam ekranu, żeby wybrać aktywność, wyłączył się. Dla pewności, czy to nie wina baterii, kupiłam nowe i historia ta sama.
Dzwoniłam do Garmina. Najpierw przeinstalowałam (zgodnie z zaleceniami) soft. To problemu nie rozwiązało, w związku z czym mam go odesłać do reklamacji (mam już kartę zgłoszenia).
I teraz pytanie:czy jest tu ktoś, kto wysyłał kiedyś urządzenie do Garmina w ramach gwarancji? Zgodnie z art. 580 KC towar reklamowany odsyła się na koszt gwaranta. Nie uśmiecha mi się płacić 30 zł czy więcej za kuriera, zwłaszcza, że to już druga reklamacja urządzenia (poprzednio zacinał się przy wyszukiwaniu adresów). Przyznam, że nigdy nie wysyłałam niczego kurierem, więc nie wiem, jakie są procedury i jak to zrobić, żeby przerzucić koszt wysyłki na Garmina. To jedna rzecz.
Druga- w karcie zgłoszenia reklamacji napisali tylko, że urządzenie wyłącza sie przy dotykaniu ekranu, chociaż w rozmowie telefonicznej dodałam, że przedwczoraj zaciął się na trasie (akurat nie musiałam patrzeć na nawigację, więc zorientowałam się po kilku kilometrach), a poza tym podejrzanie zżarło baterie (zamiast deklarowanych 10 godzin rozładowały się po 4). Czy jakoś mogę to dodać w opisie usterek?
Uczę się obsługi Etrexa 25 touch.
Go-Ha
 
Posty: 13
Dołączył(a): So, 09 lip 2016 20:08

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

Postprzez roro » Cz, 17 sie 2017 20:35

Go-Ha napisał(a):Nie uśmiecha mi się płacić 30 zł czy więcej za kuriera, zwłaszcza,......

Możesz wysłać jako list polecony ( opłata 5 czy 6 zł).
roro
Bywalec
 
Posty: 414
Dołączył(a): N, 04 paź 2015 14:16

Re: Reklamacja Etrexa Touch 25x

Postprzez Go-Ha » Cz, 17 sie 2017 20:40

Przesyłka z zadeklarowaną wartością (1000 zł) wychodzi 39 zł. A bez zadeklarowanej kwoty nie wyślę, bo w przypadku zagubienia zwrócą mi niespełna 150 zł...
Najtaniej wychodzi poczta polska- paczka24 z ubezpieczeniem, ale to wciąż około 20 zł.
Uczę się obsługi Etrexa 25 touch.
Go-Ha
 
Posty: 13
Dołączył(a): So, 09 lip 2016 20:08

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do HydePark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości