Strona 1 z 1

Brak historii w zegarku

PostNapisane: So, 21 lis 2020 20:59
przez falko
Witam,

Kilka dni temu reklamowałem swojego Fenixa 5, po czym serwis wymienił mi go na nowy,
Niestety teraz mam problem z synchronizacją, a mianowicie na zegarek wgrało mi się kilka archiwalnych aktywności (+dodatkowo mam te, które zrobiłem już z nowym zegarkiem). Niestety nie widzi całej archiwalnej reszty treningów.
Dzisiaj próbowałem wgrać .gpx i również nie da się wgrać kursu podczas treningu. :/

Gdzie leży problem? Wszystkie aktywności widzę na GarminConnect w telefonie oraz na www.
Zegarek oczywiście sparowany z telefonem.

Z góry dzięki za wskazówki i pomoc.

Re: Brak historii w zegarku

PostNapisane: N, 22 lis 2020 16:19
przez sdsyc
A jak wgrywasz te archiwalne aktywności? Nie mam doświadczenia, raczej swój zegarek z nich opróżniam.
Czy zależy Tobie na aktywnościach w zegarku, czy w Garmin Connect? Jeśli to drugie, możesz spróbować https://connect.garmin.com/modern/import-data

Jeśli chodzi o import gpx jako kursu - tu możliwości jest więcej, ale zacznijmy od najprostszej:
Na https://connect.garmin.com/modern/courses pod listą kursów znajdź link "import"
Wskaż plik gpx, podaj rodzaj kursu, nadaj mu nazwę, określ średnie tempo.
Pod szczegółami kursu powinien być link "wyślij do urządzenia"

Po ww sprawdź synchronizację w Garmin Connect w telefonie.
I na koniec dostępność kursu w zegarku.