Warto chyba przypomnieć
viewtopic.php?f=4&t=179&start=0
Może gpb zmienić na gpx, zdefiniować alerty dla pewnych (kategorii) punktów i załadować poiloaderem
ranr68 napisał(a):To trzeba by każdą ze stref wewnątrz "opunktować" i dać odpowiedni promień alarmu.
popej napisał(a):W tej mapie siedzą jakieś obszary ale niewidoczne, bo wybrano dziwny typ obiektu. Poniżej inny wariant mapki, gdzie te strefy starałem się pokazać.
...
ranr68 napisał(a):W moim poście przeanalizowałem wszystkie znane mi +/- rozwiązań. Post jest napisany Z PUNKTU WIDZENIA LOTNIKA, być może zachu stąd nieporozumienia.
1. Po wgraniu samej mapy nie da się wyszukać wszystkich punktów w wyszukiwarce - trzeba je wskazać na mapie - jak wyjaśniłem w poście to jest bardzo istotne ograniczenie. Nie wiem dlaczego tak jest (może ty wiesz), że punkty istnieją jako średnie miasta, lub też duże miasta (np. sprawdź EPPR w Pruszczu Gdańskim), ale za nic się nie da ich wyszukać. TO JEST DLA LOTNIKA BARDZO ISTOTNE OGRANICZENIE, ponieważ jeśli używamy tego urządzenia pomocniczo, to często tylko na podstawie kodów punktów musimy zaplanować trasę. Bywa i tak, że nawet nie wiesz, gdzie ten punkt jest (np. jeśli robisz trasę na podstawie punktów dla nieznanego ci wcześniej obszaru / lotniska i nie masz mapy papierowej). Skoro nie wiesz - to nie znajdziesz, a jak nie znajdziesz na mapie, no to i nie dodasz i nie dowiesz się gdzie to jest swoisty paragraf 22. Dlatego BARDZO WAŻNE (znowu - dla lotników) jest wgranie punktów. Alternatywa - dodawanie ich sobie raz za razem. W Polsce jest ich blisko 2000, na dlapilota.pl jest opublikowanych ok. 1200.
2. OK. w BC po dodaniu 2 punktów otwiera się okno z możliwością dodawania kolejnych. Ale - podstawowy warunek - wgrałeś punkty (a nie tylko mapę).
vfrpoland napisał(a):Starałem się zrobić tak przezroczyste by po nałożeniu na jakąś inną mapę strefa nie zasłaniała podkładu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość