beetle-m napisał(a):Nie pisałem, że coś znika tylko, że Garmin nie wysyła od dwóch ostatnich wersji CNE NTU tego pliku.
Jeśli go masz, to zostaje. Jeśli go nie miałeś to nie dołoży.
Ja akurat zrezygnowałem z DEM zyskując kolejne wolne miejsce w nuvi.
Poland Support w listopadzie 2016 napisał(a):Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Europe.
Problem z pobraniem tego pliku jest juz nam znany i pracujemy nad jego rozwiazaniem.
Na szczescie plik nie jest niezbedny do prawidlowego funkcjonowania nawigacji, przepraszamy jednak za niedogodnosc wynikajaca z jego tymczasowego braku.
Wczoraj otrzymałem oficjalną informację z Poland Support:
Poland Support w kwietniu 2017 napisał(a):Najprościej mówiąc, usunęliśmy plik dem z pakietu aktualizacji, jako że powodował on problemy. W razie utraty, tak jak Pan zaznaczył, plik trzeba otrzymać manualnie i w przyszłości aktualizacja nie powinna go usuwać.
Jeżeli zna Pan innych użytkowników z podobnymi problemami, serdecznie proszę podzielić się plikiem, lub wskazać kontakt ze wsparciem klienta.
Otrzymałem poniższy link do pliku gmapdem.img , który ważny jest jeszcze przez dwa dni:
- Kod: Zaznacz cały
https://we.tl/L7MRCIrbvF
Myślę, że Support wystawi plik DEM ponownie, po otrzymaniu stosownego zgłoszenia od użytkownika, który go utracił.