przez mclakiewicz » Wt, 13 lut 2018 18:08
Witam wszystkich.
Postanowiłem się zarejestrować, gdyż mam problem z Expressem. Pojawił się w ostatnich dniach, trzy tygodnie temu jeszcze wszystko działało:
mam Garmina FR 305, i nie mogę uruchomić Garmin Expressa, podejrzewam, że po ostatniej aktualizacji coś sknocili.
Po aktualizacji Expressa nie mogę zsynchronizować zegarka z Connectem. Windows Vista SP 2. Odinstalowałem wszystko, wyczyściłem rejestr, wywaliłem urządzenie z Connecta. Nowy Garmin Express nie chce się ściągnąć na komputer, bo podobno mam stary system operacyjny, więc ściągnąłem Expressa na tablet, wysłałem meilem na komputer, zainstalowałem i się nie uruchamia tylko pojawia błąd: "Aplikacja została zamknięta..." itp. Wykonałem oba kroki jakie proponuje pomoc techniczna, nie działało. Odinstalowałem, ściągnąłem Expressa wesję 3, po instalacji udało się znaleźć zegarek, dodać do Connecta, ale nie chce synchronizować. Zainstalowałem Expressa 6.1.1. i dalej nie można zsynchronizować.
Pomoc techniczna Garmina doradza instalację i uruchomienie w trybie zgodności, co nie pomaga. Piszą, że mam stary system operacyjny.
Ktoś jest w stanie pomóc, doradzić, polecić jakiś inny program do przesyłania danych z zegarka (plugin pozwalający na przesyłanie na serwis run-log również nie działa mimo kilkukrotnej reinstalacji). Powoli dojrzewam do wyrzucenia tego złoma.
Dziękuję za każda pomoc.
EDYCJA
Znalazłem alternatywny program Garmin Training Center. Udało się w nim zsynchronizować i zgrać treningi.