Cześć wszystkim!
Mam problem ze sparowaniem w/w Garmina (przez appkę Garmin Connect) z P9 Lite 2017.
Telefon mam od ponad miesiąca. Od nowości bez problemu udało się sparować z VAHR.
Ale od jakiegoś czasu pojawił się problem z Bluetoothem, co jakiś czas VAHR się rozłącza od telefonu i łączy ponownie. Ot tak sobie. Czasem kilka razy dziennie, ale jakoś to nie przeszkadzało.
Więc dzisiaj postanowiłem odparować zegarek od telefonu i ponownie sparować ... ale się już nie dało, bo okno wprowadzania PIN'u w telefonie pojawia się na 2 sekundy, i prawie nie ma szans aby tak szybko wpisać ten wielocyfrowy PIN.
A nawet jak mi się jakimś cudem uda, to się nie chce połączyć.
Na stronie Garmina w PDF'ie (na liście kompatybilności) nie ma tego modelu telefonu ... ale jakimś cudem wszystko do tej pory działało bez problemu.
Resetowałem i zegarek i telefon do ustawień fabrycznych, wielokrotnie reinstalowałem appkę Garmin Connect, ale bez skutku.
Myślałem, że może coś nie tak jest z VAHR, ale bez problemu się połączył z Samsungiem A5. Od strzału.
Jak się pojawia okno wpisania PIN'u i nic dalej nie robię, to na zegarku wraca do MENU bluetooth, w telefonie okno PINu znika, i tak się zapętla ze 3-4 razy i potem wywala komunikat w Garmin Connect, że nie udało się połączyć z zegarkiem.
Czy ktoś może miał coś podobnego?
Ktoś ma jakiś pomysł?
Dzięki
Tomek