przez MaciekP » Pn, 02 lip 2018 13:58
W ramach chwili słabości postanowiłem wymienic już dobrze i stabilnie działającego Edga 1000 na 1030.
Kilka uwag po pierwszej jezdzie, FW 5.0:
1. Nadal parowanie ze smartfonem to chybil trafil. Dlaczego innym to wychodzi a Garminowi nie za bardzo?
2. Akumulator jest swietny. Na 1000 z czujnikami zwykle zjadał 16-20%/godzine. 1030 przy 3 czujnikach, automatycznym podswietleniu (glownie jazda w lesie, wiec swieci), synchronizacji ze smartfonem itd, zjadł 15% akumulatora po 2:45=165minutach=5.5%/h=18 godzin pracy wiec bardzo dobrze i prawie 20h jak mowi Garmin oficjalnie!
3. Przy ustawieniu AUTO LAP na 1000m, nie podaje numerow kolejnych okrazen, ale to pewnie wynika z tego, ze napis "OKRAZENIE" zjadl cale pole danych bo w wersji angielskiej jest LAP 1, LAP 2 itd. Zglosilem do supportu.
4.Nie ma ekranu satelitów. Jest tylko maly wskaznik schodkowy w lewym gornym rogu. Mi tego brakuje. Generalnie menu w 80% jest to samo co w 1000, choc nieco inaczej wyglada.
5. Ekran jest mniej kontrastowy, maksymalne podswielenie slabsze niz w 1000, ale w oswietleniu dziennym widac na nim lepiej mape niz w 1000 bez koniecznosci ostrego podswietlenia ekranu.
6. 16GB pamieci wbudowane a nie 8GB jak w 1000, wiec nie ma problemow z wielkoscia mapy.
7. Sa problemy z mapa PL TOPO. Pojawiaj sie dziwe krzaczki w menu map i tylko raz mapa sie pojawila a potem urzadzenie jej niezauwazalo. Mapa byla wersji pod EDGE 1000.
CDN....
4.12.2018, FW 6.30.
8. Jak wspomnialem, ekran nie jest zbyt jasny i wymaga ustawiania urzadzenia pod odpowiednim katem, np ja trzymam go zupelnie poziomo, wiec patrze pod dosc ostrym katem. Inaczej nie widac dobrze.
9. na mrozie dziwne rzecy sie dzieja. Czasem przy obracajacej sie mapie (track up) i sporym powiekszeniu mapy, kiedy w podkladzie jest slad ale po nim nie nawiguje automatycznie, odswiezanie mapy jest niezwykle powolne i uniemozlia szybkie nawigowanie na kretych drogach z wieloma skrzyzowaniami. Trzeba powylaczac wszystkie mapy, ustawic tylko jedna i zmniejszyc powiekszenie mapy. Przeszkadza to w nawigowaniu wizualnym po sladzie. Jezeli nie wylacze innych map i dziala tak powoli jak wspomnialem to i bateria spada jak oszalala, choc typowo na mrozie spada w czasie jazdy z podswietleniem o jakies 10% na godzine, wiec nieporownywalnie lepiej niz EDGE 1000 (3 czujniki aktywne).
Ostatnio edytowano Wt, 04 gru 2018 13:38 przez
MaciekP, łącznie edytowano 2 razy
Forerunner 935 na codzień, Epix - na szlaku, Oregon 600 - mapnik, GPSMAP 620 -woda, Nuvi 3597 - droga, Edge 1030 bundle - rower, TEMPE. Były 60CS, 60CSx, 276C, Etrex 30, Edge 1000