Jak działa serwis Garmina
- GPS Maniak
- Radny
- Posty: 13457
- Rejestracja: 16 mar 2007, 02:55
- Lokalizacja: Poznań / Lesko
- Kontakt:
Re: Gwarancja w Garminie 800
Garmin co do zasady nie wykonuje napraw gwarancyjnych w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Z reguły po przyjęciu odbiornika do naprawy, odsyłają klientowi inny, sprawny egzemplarz, co w zdecydowany sposób skraca czas oczekiwania klienta. Najczęściej jest to kilka, no może 10 dni. Jest wątek poświęcony temu tematowi: http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=6 ... 05#p187775
Pozdrawiam Lechu
Plecak: Garmin Fenix 5X + Xiaomi Mi Max 2 a czasami: Oregon 600T, Rino530HCX Był: Summit, Vista, 60CS, 60CSX, 62ST, eTrex30, eTrex10, Fenix3, Epix
Samochód: 3490T Był: 200, 205T, 1200T
Plecak: Garmin Fenix 5X + Xiaomi Mi Max 2 a czasami: Oregon 600T, Rino530HCX Był: Summit, Vista, 60CS, 60CSX, 62ST, eTrex30, eTrex10, Fenix3, Epix
Samochód: 3490T Był: 200, 205T, 1200T
-
Wojtek Greczka
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2015, 19:18
Re: Jak działa serwis Garmina
Witam
Dałem jakiś czas temu przedstawicielowi Garmina mojego Garmina 800. Trochę poczekałem aż mi go naprawią i wyśle z powrotem.
I dzisiaj przyszedł do sklepu Garmin po serwisie (wymiana softu musiała być) od razu otwieram przesyłkę przy znajomym sprzedawcu i moim oczom ukazał się Garmin 810
. Nowy z nowymi czujnikami
Byłem bardzo zaskoczony że dali wyższy model i to nowy
Jestem bardzo zadowolony że dali nowy i dziękuje Garminowi że wymienia na nowe a nie naprawia i odsyła stary
Dałem jakiś czas temu przedstawicielowi Garmina mojego Garmina 800. Trochę poczekałem aż mi go naprawią i wyśle z powrotem.
I dzisiaj przyszedł do sklepu Garmin po serwisie (wymiana softu musiała być) od razu otwieram przesyłkę przy znajomym sprzedawcu i moim oczom ukazał się Garmin 810
Byłem bardzo zaskoczony że dali wyższy model i to nowy
Jestem bardzo zadowolony że dali nowy i dziękuje Garminowi że wymienia na nowe a nie naprawia i odsyła stary
Re: Oregon 600/650
Odesłałem swojego Garmina (600)na gwarancji, świrował, aplikacje mimo niskiej czułości ekranu bez dotykania przelatywały jak chciały, zawieszał się. Dzisiaj info, że dostanę nowe urządzenie nie wiem czy się cieszyć 
-
Wojtek Greczka
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 sie 2015, 19:18
Re: Jak działa serwis Garmina
Czemu masz się nie cieszyć ?? Nowe urządzenie powinno być dobre i sprawnebluesman pisze: bluesman »
Re: Jak działa serwis Garmina
Bo jestem mocno zrażony dotychczasowymi problemami .... i nie bardzo wierzę, że będzie ok. 
Re: Jak działa serwis Garmina
Hm i nie wiem co mam napisać za Oregona 600 dostałem nowego Oregona 650 t !!!
-
Wojtek Szydlowski
- Bywalec
- Posty: 986
- Rejestracja: 18 mar 2007, 23:18
- Been thanked: 2 times
Re: Jak działa serwis Garmina
Poniedziałek: zgłoszenie awarii Vivosmart
Wtorek: wysyłka kurieram do Garmina
Środa: paczka dotarła do Garmina
Piątek: kurier przyniósł nową opaskę.
Jednym słowem: rewelacyjnie.
edit: wyświetlacz w wymienionym Vivosmart niestety znowu pada, Dział Wsparcia zareagował w najlepszy możliwy sposób: propozycja wymiany na nowy model, Vivosmart HR.
Trochę szkoda, że tak szybko wycofali Vivosmart z oferty, widać problem był powszechny, bo sprzet był bardzo sympatyczny, w szczególności ceniony przez osoby, które chciały mieć dyskretny sprzęt, nie cebulę na pół ręki
Serwis na 6 w skali szkolnej.
Wtorek: wysyłka kurieram do Garmina
Środa: paczka dotarła do Garmina
Piątek: kurier przyniósł nową opaskę.
Jednym słowem: rewelacyjnie.
edit: wyświetlacz w wymienionym Vivosmart niestety znowu pada, Dział Wsparcia zareagował w najlepszy możliwy sposób: propozycja wymiany na nowy model, Vivosmart HR.
Trochę szkoda, że tak szybko wycofali Vivosmart z oferty, widać problem był powszechny, bo sprzet był bardzo sympatyczny, w szczególności ceniony przez osoby, które chciały mieć dyskretny sprzęt, nie cebulę na pół ręki
Serwis na 6 w skali szkolnej.
GPSMap H1 + Forerunner 965
Re: Jak działa serwis Garmina
Opiszę sytuację jaka mnie dotknęła w związku z awarią mojego echa Garmin.
Otóż pierwszy raz w sprawie awarii mailowałem do polskiego oddziału w lutym. Na odpowiedzi na moje maile musiałem czekać po 2-3 tygodnie a nawet raz miesiąc. Zamiast od razu zaproponować mi kuriera na swój koszt (tak piszą na swoich stronach) kazano mi urządzenie resetować, podawali jakieś kombinacje itd. Oczywiście nic nie pomagało i wreszcie kazano mi wysłać urządzenie do serwisu na mój koszt. Wysłałem i po ok. 10 dniach otrzymałem info że sprzęt jest do wymiany. Zaproponowano mi echo 3,5 cala pomimo, że moje miało 5 cali więc się nie zgodziłem. Po kilku dniach następna propozycja na którą się zgodziłem bo spełniała moje oczekiwania, nawet się cieszyłem bo moje echo jest już nie produkowane a to, które mi zaproponowano jest nawet lepsze od starego. I co z tego, przez dwa tygodnie serwis nie potrafi wysłać do mnie paczki a ja de facto przez cały wiosenny sezon jestem bez echa.
Garmin ma fajne produkty, z poprzedniego echa byłem zadowolony zanim nie doszło do awarii ale nigdy więcej nie kupię urządzenia tej firmy właśnie przez to jak traktuje się klienta zgłaszającego naprawę gwarancyjną. To się w głowie nie mieści, że w świecie takiej konkurencji taka firma pozwala sobie na totalne olewanie klientów.
Garmin Polska złamał wszelkie możliwe terminy, na wymianę mają 14 dni a tu mija za kilka dni miesiąc a ja urządzenia nie otrzymałem.
Porażka.
Otóż pierwszy raz w sprawie awarii mailowałem do polskiego oddziału w lutym. Na odpowiedzi na moje maile musiałem czekać po 2-3 tygodnie a nawet raz miesiąc. Zamiast od razu zaproponować mi kuriera na swój koszt (tak piszą na swoich stronach) kazano mi urządzenie resetować, podawali jakieś kombinacje itd. Oczywiście nic nie pomagało i wreszcie kazano mi wysłać urządzenie do serwisu na mój koszt. Wysłałem i po ok. 10 dniach otrzymałem info że sprzęt jest do wymiany. Zaproponowano mi echo 3,5 cala pomimo, że moje miało 5 cali więc się nie zgodziłem. Po kilku dniach następna propozycja na którą się zgodziłem bo spełniała moje oczekiwania, nawet się cieszyłem bo moje echo jest już nie produkowane a to, które mi zaproponowano jest nawet lepsze od starego. I co z tego, przez dwa tygodnie serwis nie potrafi wysłać do mnie paczki a ja de facto przez cały wiosenny sezon jestem bez echa.
Garmin ma fajne produkty, z poprzedniego echa byłem zadowolony zanim nie doszło do awarii ale nigdy więcej nie kupię urządzenia tej firmy właśnie przez to jak traktuje się klienta zgłaszającego naprawę gwarancyjną. To się w głowie nie mieści, że w świecie takiej konkurencji taka firma pozwala sobie na totalne olewanie klientów.
Garmin Polska złamał wszelkie możliwe terminy, na wymianę mają 14 dni a tu mija za kilka dni miesiąc a ja urządzenia nie otrzymałem.
Porażka.
-
krzysiekass
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2011, 15:18
- Lokalizacja: Mielec
Re: [TEST Garniaka] Garmin 62s
Witam . Proszę o pomoc , czy jest możliwość wymiany obudowy w takim przypadku ? Nawigacja kupiona w 2011 roku , ale 90% czasu przeleżała w szufladzie . Co na to producent ?
Re: [TEST Garniaka] Garmin 62s
Najlepiej zapytać u źródła:
http://www.garmin.com/pl/support/
http://www.garmin.com/pl/support/
GPSMap 65, Edge Explore 2, Varia RCT715, Enduro 2, Nuvicam
Jeśli geografia jest prozą, mapy są ikonografią. Lennart Meri
Jeśli geografia jest prozą, mapy są ikonografią. Lennart Meri
-
krzysiekass
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2011, 15:18
- Lokalizacja: Mielec
Re: [TEST Garniaka] Garmin 62s
Dziś otrzymałem informację , że pomimo upływu okresu gwarancji , mogę wymienić urządzenie na nowe za dopłatą 530 zł . Pytając , dlaczego się tak dzieje , dostałem odpowiedź , że nie możemy wystawiać urządzenia na słońce a , po 5 latach guma ma prawo sparcieć .
. Szkoda tylko , że nawigacja większość czasu przeleżała w szufladzie , a w terenie była w plecaku .
Uważam , że wymiana za dopłatą nie jest do końca uczciwa . ponieważ ww usterkę możemy uznać jako wada ukryta . Co mnie obchodzą źle dobrane komponenty czy tworzywa ?
Za kilka lat wymienioną nawigację znów będę wymieniał za dopłatą ??? A może poprawione są materiały ? Zaczynam żałować , ze nie kupiłem twonav .
Uważam , że wymiana za dopłatą nie jest do końca uczciwa . ponieważ ww usterkę możemy uznać jako wada ukryta . Co mnie obchodzą źle dobrane komponenty czy tworzywa ?
Za kilka lat wymienioną nawigację znów będę wymieniał za dopłatą ??? A może poprawione są materiały ? Zaczynam żałować , ze nie kupiłem twonav .
-
Zachu
- Radny
- Posty: 6102
- Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Jak działa serwis Garmina
Zastanów się czego żądasz? Samochód też byś wymieniał po gwarancji? Fakt że tam nie dość że nie wymieniają to jeszcze głupków udają i jak nie pójdziesz do TV lub sądu to zostaje żal w internecie.
-
krzysiekass
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2011, 15:18
- Lokalizacja: Mielec
Re: Jak działa serwis Garmina
No jakby mi lakier płatami odchodził , to bym ze szczęścia nie skakał . I zapewne szukałbym podstawy prawnej do wymiany . Zauważ , ze koncerny samochodowe wzywają właścicieli samochodów na akcje serwisowe , jak wypuszczą bubla . Podobnym bublem okazała się nawigacja . Z całej reszty jestem zadowolony , ale rozpadająca guma przekreśla użytkowanie urządzenia .
- GPS Maniak
- Radny
- Posty: 13457
- Rejestracja: 16 mar 2007, 02:55
- Lokalizacja: Poznań / Lesko
- Kontakt:
Re: Jak działa serwis Garmina
Przecież pasek rozrządu, niezależnie od przebiegu też trzeba wymieniać nie rzadziej niż co 5 lat - nie za darmo oczywiście. Inna sprawa, że usterka tej 62-ki nie wygląda na taką, która powstała od leżenia w szufladzie. Może w plecaku tarła o jakiś twardy, kanciasty przedmiot?
Pozdrawiam Lechu
Plecak: Garmin Fenix 5X + Xiaomi Mi Max 2 a czasami: Oregon 600T, Rino530HCX Był: Summit, Vista, 60CS, 60CSX, 62ST, eTrex30, eTrex10, Fenix3, Epix
Samochód: 3490T Był: 200, 205T, 1200T
Plecak: Garmin Fenix 5X + Xiaomi Mi Max 2 a czasami: Oregon 600T, Rino530HCX Był: Summit, Vista, 60CS, 60CSX, 62ST, eTrex30, eTrex10, Fenix3, Epix
Samochód: 3490T Był: 200, 205T, 1200T
-
krzysiekass
- Początkujący
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 paź 2011, 15:18
- Lokalizacja: Mielec
Re: Jak działa serwis Garmina
Ale pasek jest wymianą eksploatacyjną , auta co 5 lat nie malujesz , nie ? Guma na całości jest w stanie rozkładu , ale w miejscu przycisku się przetarła całkowicie . Od 3 lat prowadzę dg i nie mam zupełnie czasu , urządzenie użytkowane było zazwyczaj raz w miesiącu . . Nawi w plecaku zawsze miała osobną kieszonkę . A uszkodzenia nie są mechaniczne , poprpostu guma sparciała . Co ciekawe , w google już widziałem podobne uszkodzenia , czyli mój problem nie jest odosobniony .
Ostatnio zmieniony 30 lip 2016, 07:43 przez Mariusz65, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięty zbędny cytat
Powód: usunięty zbędny cytat
