Strona 9 z 12

Re: Gwarancja w Garminie 800

: 10 gru 2015, 15:15
autor: GPS Maniak
Garmin co do zasady nie wykonuje napraw gwarancyjnych w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Z reguły po przyjęciu odbiornika do naprawy, odsyłają klientowi inny, sprawny egzemplarz, co w zdecydowany sposób skraca czas oczekiwania klienta. Najczęściej jest to kilka, no może 10 dni. Jest wątek poświęcony temu tematowi: http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=6 ... 05#p187775

Re: Jak działa serwis Garmina

: 19 gru 2015, 22:12
autor: Wojtek Greczka
Witam

Dałem jakiś czas temu przedstawicielowi Garmina mojego Garmina 800. Trochę poczekałem aż mi go naprawią i wyśle z powrotem.
I dzisiaj przyszedł do sklepu Garmin po serwisie (wymiana softu musiała być) od razu otwieram przesyłkę przy znajomym sprzedawcu i moim oczom ukazał się Garmin 810 :D. Nowy z nowymi czujnikami :D
Byłem bardzo zaskoczony że dali wyższy model i to nowy :D

Jestem bardzo zadowolony że dali nowy i dziękuje Garminowi że wymienia na nowe a nie naprawia i odsyła stary

Re: Oregon 600/650

: 22 gru 2015, 11:30
autor: bluesman
Odesłałem swojego Garmina (600)na gwarancji, świrował, aplikacje mimo niskiej czułości ekranu bez dotykania przelatywały jak chciały, zawieszał się. Dzisiaj info, że dostanę nowe urządzenie nie wiem czy się cieszyć :(

Re: Jak działa serwis Garmina

: 22 gru 2015, 14:41
autor: Wojtek Greczka
bluesman pisze: bluesman »
Czemu masz się nie cieszyć ?? Nowe urządzenie powinno być dobre i sprawne :)

Re: Jak działa serwis Garmina

: 22 gru 2015, 16:43
autor: bluesman
Bo jestem mocno zrażony dotychczasowymi problemami .... i nie bardzo wierzę, że będzie ok. :(

Re: Jak działa serwis Garmina

: 23 gru 2015, 10:06
autor: bluesman
Hm i nie wiem co mam napisać za Oregona 600 dostałem nowego Oregona 650 t !!!

Re: Jak działa serwis Garmina

: 15 sty 2016, 10:15
autor: Wojtek Szydlowski
Poniedziałek: zgłoszenie awarii Vivosmart
Wtorek: wysyłka kurieram do Garmina
Środa: paczka dotarła do Garmina
Piątek: kurier przyniósł nową opaskę.
Jednym słowem: rewelacyjnie.

edit: wyświetlacz w wymienionym Vivosmart niestety znowu pada, Dział Wsparcia zareagował w najlepszy możliwy sposób: propozycja wymiany na nowy model, Vivosmart HR.
Trochę szkoda, że tak szybko wycofali Vivosmart z oferty, widać problem był powszechny, bo sprzet był bardzo sympatyczny, w szczególności ceniony przez osoby, które chciały mieć dyskretny sprzęt, nie cebulę na pół ręki ;-)
Serwis na 6 w skali szkolnej.

Re: Jak działa serwis Garmina

: 27 lip 2016, 00:47
autor: Ambasador
Opiszę sytuację jaka mnie dotknęła w związku z awarią mojego echa Garmin.
Otóż pierwszy raz w sprawie awarii mailowałem do polskiego oddziału w lutym. Na odpowiedzi na moje maile musiałem czekać po 2-3 tygodnie a nawet raz miesiąc. Zamiast od razu zaproponować mi kuriera na swój koszt (tak piszą na swoich stronach) kazano mi urządzenie resetować, podawali jakieś kombinacje itd. Oczywiście nic nie pomagało i wreszcie kazano mi wysłać urządzenie do serwisu na mój koszt. Wysłałem i po ok. 10 dniach otrzymałem info że sprzęt jest do wymiany. Zaproponowano mi echo 3,5 cala pomimo, że moje miało 5 cali więc się nie zgodziłem. Po kilku dniach następna propozycja na którą się zgodziłem bo spełniała moje oczekiwania, nawet się cieszyłem bo moje echo jest już nie produkowane a to, które mi zaproponowano jest nawet lepsze od starego. I co z tego, przez dwa tygodnie serwis nie potrafi wysłać do mnie paczki a ja de facto przez cały wiosenny sezon jestem bez echa.
Garmin ma fajne produkty, z poprzedniego echa byłem zadowolony zanim nie doszło do awarii ale nigdy więcej nie kupię urządzenia tej firmy właśnie przez to jak traktuje się klienta zgłaszającego naprawę gwarancyjną. To się w głowie nie mieści, że w świecie takiej konkurencji taka firma pozwala sobie na totalne olewanie klientów.
Garmin Polska złamał wszelkie możliwe terminy, na wymianę mają 14 dni a tu mija za kilka dni miesiąc a ja urządzenia nie otrzymałem.
Porażka.

Re: [TEST Garniaka] Garmin 62s

: 28 lip 2016, 21:21
autor: krzysiekass
Witam . Proszę o pomoc , czy jest możliwość wymiany obudowy w takim przypadku ? Nawigacja kupiona w 2011 roku , ale 90% czasu przeleżała w szufladzie . Co na to producent ?

Re: [TEST Garniaka] Garmin 62s

: 28 lip 2016, 21:32
autor: wodzirej
Najlepiej zapytać u źródła:
http://www.garmin.com/pl/support/

Re: [TEST Garniaka] Garmin 62s

: 29 lip 2016, 16:24
autor: krzysiekass
Dziś otrzymałem informację , że pomimo upływu okresu gwarancji , mogę wymienić urządzenie na nowe za dopłatą 530 zł . Pytając , dlaczego się tak dzieje , dostałem odpowiedź , że nie możemy wystawiać urządzenia na słońce a , po 5 latach guma ma prawo sparcieć . :evil: . Szkoda tylko , że nawigacja większość czasu przeleżała w szufladzie , a w terenie była w plecaku .
Uważam , że wymiana za dopłatą nie jest do końca uczciwa . ponieważ ww usterkę możemy uznać jako wada ukryta . Co mnie obchodzą źle dobrane komponenty czy tworzywa ?
Za kilka lat wymienioną nawigację znów będę wymieniał za dopłatą ??? A może poprawione są materiały ? Zaczynam żałować , ze nie kupiłem twonav .

Re: Jak działa serwis Garmina

: 29 lip 2016, 17:31
autor: Zachu
Zastanów się czego żądasz? Samochód też byś wymieniał po gwarancji? Fakt że tam nie dość że nie wymieniają to jeszcze głupków udają i jak nie pójdziesz do TV lub sądu to zostaje żal w internecie.

Re: Jak działa serwis Garmina

: 29 lip 2016, 17:49
autor: krzysiekass
No jakby mi lakier płatami odchodził , to bym ze szczęścia nie skakał . I zapewne szukałbym podstawy prawnej do wymiany . Zauważ , ze koncerny samochodowe wzywają właścicieli samochodów na akcje serwisowe , jak wypuszczą bubla . Podobnym bublem okazała się nawigacja . Z całej reszty jestem zadowolony , ale rozpadająca guma przekreśla użytkowanie urządzenia .

Re: Jak działa serwis Garmina

: 29 lip 2016, 17:55
autor: GPS Maniak
Przecież pasek rozrządu, niezależnie od przebiegu też trzeba wymieniać nie rzadziej niż co 5 lat - nie za darmo oczywiście. Inna sprawa, że usterka tej 62-ki nie wygląda na taką, która powstała od leżenia w szufladzie. Może w plecaku tarła o jakiś twardy, kanciasty przedmiot?

Re: Jak działa serwis Garmina

: 29 lip 2016, 18:08
autor: krzysiekass
Ale pasek jest wymianą eksploatacyjną , auta co 5 lat nie malujesz , nie ? Guma na całości jest w stanie rozkładu , ale w miejscu przycisku się przetarła całkowicie . Od 3 lat prowadzę dg i nie mam zupełnie czasu , urządzenie użytkowane było zazwyczaj raz w miesiącu . . Nawi w plecaku zawsze miała osobną kieszonkę . A uszkodzenia nie są mechaniczne , poprpostu guma sparciała . Co ciekawe , w google już widziałem podobne uszkodzenia , czyli mój problem nie jest odosobniony .