Metody rejestracji śladu w 60CSx

O seriach 62, Montana, Oregon, eTrex, czy fēnix, a nawet Rino, Dakota, Colorado, czy starej dobrej 60. Także o oprogramowaniu BaseCamp oraz mapach topograficznych i turystycznych (w tym o GPMapie Topo i Garmin Custom Maps) oraz o wszystkim co związane z użytkowaniem GPSów na szlakach górskich, krajoznawczych i rowerowych, a nawet w przydomowym lesie.
Awatar użytkownika
Herhor
Początkujący

Metody rejestracji śladu w 60CSx

Post autor: Herhor »

Witajcie!

Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem GPSMap 60CSx. Studiuję instrukcję obsługi, ale nie mogę w żaden sposób znaleźć szczegółowego opisu metody rejestracji śladu. Chodzi mi o to czym się różni interwał w metodzie rejestracji AUTO. Jest tam podane 5 interwałów: Najczęściej, Częściej, Normalna, Rzadziej i Najrzadziej. Czym to się różni w praktyce? Czy jest gdzieś dostępny szczegółowy opis samej funkcji używania śladów? W oryginalnej instrukcji (odbiornik kupowany w Garmin Polska) ten temat jest potraktowany "po macoszemu". Interesuje mnie też na przykład, jak to jest z zapisem śladów na karcie. W sklepie dowiedziałem się, że aktywny ślad ma do 10000 pkt. a zapisany do 500... Zrobiłem dzisiaj próbę ze śladem aktywnym tworzonym co 1 sek. Na końcu dałem funkcję ZAPISZ ślad aktywny. Na karcie mam 1 plik 20070330.gpx, który zawiera... 12092 pkt. Jak to jest z tym zapisem? Czym się różni wobec tego ślad aktywny od zapisanego, skoro na karcie mam tylko jeden plik?

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 30 mar 2007, 14:48 przez Herhor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maarek
Bywalec

Post autor: Maarek »