Jak działa serwis Garmina
Re: Jak działa serwis Garmina
Mam nieużywanego Forerunnera 235, zakupionego pod koniec 2018 roku z dystrybucji brytyjskiej. Urządzenie nigdy nie zostało zarejestrowane. Czy w takim przypadku, skoro minęły 2 lata od daty zakupu, mogę liczyć na rok gwarancji od daty rejestracji? Jest o tym wzmianka na forum, ale po przejrzeniu istniejących wątków nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam wszystkich.
-
- Radny
- Posty: 6079
- Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Jak działa serwis Garmina
Sprzęt zidentyfikują po numerze serii. Mają odnotowane kiedy wyszedł na rynek. Możesz posiłkować się pierwszym fixem. Wtedy uznają.
Re: Jak działa serwis Garmina
Mam do was pytanie
Fenix kupiony na amazon.de w listopadzie 2020
Reklamacja wysłana do Amazona, dostałem zegarek w opakowaniu zastępczym ( raczej nie był to ten mój )
Zadzwoniłem do Amazona zapytałem jak teraz jest z gwarancją- powiedzieli że tylko do listopada 2022, bez przedłużenia.
Zadzwoniłem do Garmin Polska i na początku powiedzieli ze z dokumentem gwarancyjnym przysługuje reklamacja. Gdy podyktowałem numer dokumentu naprawy powiedzieli że kupiony poza Polską i tutaj gwarancji oni już nie dają, proszę kontaktować się z Amazonem bo oni nie wiedzą jak jest z niemieckim prawem.
Czy w przypadku wymiany zegarka nie powinna lecieć gwarancja od nowa ?
Fenix kupiony na amazon.de w listopadzie 2020
Reklamacja wysłana do Amazona, dostałem zegarek w opakowaniu zastępczym ( raczej nie był to ten mój )
Zadzwoniłem do Amazona zapytałem jak teraz jest z gwarancją- powiedzieli że tylko do listopada 2022, bez przedłużenia.
Zadzwoniłem do Garmin Polska i na początku powiedzieli ze z dokumentem gwarancyjnym przysługuje reklamacja. Gdy podyktowałem numer dokumentu naprawy powiedzieli że kupiony poza Polską i tutaj gwarancji oni już nie dają, proszę kontaktować się z Amazonem bo oni nie wiedzą jak jest z niemieckim prawem.
Czy w przypadku wymiany zegarka nie powinna lecieć gwarancja od nowa ?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 kwie 2023, 13:32
Garmin Instinct - czy obejmuje to Gwarancja
Cześć,
Od jakiegoś czasu zaobserowowałem, że pomimo prawidłowego działania dwa z moich przycisków nie mają już charakterystycznego kliknięcia i sprawiają wrażenie jakby zaraz miały nie odskoczyć po ich wciśnięciu. Co ciekawe nie są to najczęściej używane przyciski w urządzeniu a raczej te centralne najbardziej narażone na kontakt z przedramieniem i dłonią. Czy taki rodzaj usterki obejmie gwarancja? Ktoś ma może doświadczenie z reklamacją pierwszej wersji Instincta? Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu zaobserowowałem, że pomimo prawidłowego działania dwa z moich przycisków nie mają już charakterystycznego kliknięcia i sprawiają wrażenie jakby zaraz miały nie odskoczyć po ich wciśnięciu. Co ciekawe nie są to najczęściej używane przyciski w urządzeniu a raczej te centralne najbardziej narażone na kontakt z przedramieniem i dłonią. Czy taki rodzaj usterki obejmie gwarancja? Ktoś ma może doświadczenie z reklamacją pierwszej wersji Instincta? Dzięki za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam
-
- Radny
- Posty: 6079
- Rejestracja: 01 lip 2007, 07:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
- Antonio
- Bywalec
- Posty: 758
- Rejestracja: 01 lis 2009, 22:43
- Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Re: Jak działa serwis Garmina
Witam wszystkich. Pytanie z innej beczki, chociaż raczej dotyczy serwisu. Garmin zawsze liczył okres gwarancji od pierwszego złapania fixa. Podobno sytuacja się zmieniła i Garmin się wycofał z takiej polityki, decyduje data zakupu. Przynajmniej w nowej serii Edge. Ktoś może coś na ten temat powiedzieć?
Pozdrawiam
Nuvi 255 WT, Oregon 450, Fenix 5, Edge 530, Edge 1030+, mapy: CN Europe NT "nüMaps Lifetime", UMP-pcPL TOPO, Topo_PL_100 i różne OSM
Wspierajmy sport wśród dzieciaków
Nuvi 255 WT, Oregon 450, Fenix 5, Edge 530, Edge 1030+, mapy: CN Europe NT "nüMaps Lifetime", UMP-pcPL TOPO, Topo_PL_100 i różne OSM
Wspierajmy sport wśród dzieciaków
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 lut 2025, 09:03
Re: Jak działa serwis Garmina
Witam wszystkich.
Chciałbym się podzielić w pewnym temacie, a mianowicie zakupiłem.zegarek Garmin EPIX Pro 2 gen. , który ma mieć tytanową obudowę i szkielko Gorilla Glass. Po upływie około 3 miesiecy od zakupu przy normalnym użytkowaniu, czyli bez żadnego extreme w życiu codziennym obudowa się powycierał w pewnych miejscach a szkielko ma rysę. Natomiast po upływie 1 roku w dniu 28 stycznia 2025r. wieczorem siedząc przed telewizorem zegarek wyświetlał jedynie wstęp powitania- (m.in. napis EPIX ...). Mimo kilkunastu różnych prób wyłączenia i uruchomienia jak zalecał Garmin Polska na swojej stronie lub na innych forach zegarek po upływie około 2 godz. nie odpowiadał. W zwiazku z powyższym następnego dnia udałem się do sklepu, gdzie został zakupiony w celu reklamacj w ramach gwarancji.
Pani w sklepiem mimo wielu prób również nie była w stanie uruchomić zegarek. Pomimo wielu prób nawiązania połączenia telefonicznego z Garmin Polska nie można było się dodzwonić. Pracownik przyjął reklamację. Po upływie kilku dni, tj. 03.02.20225 r. ta sama osoba zadzwoniła do mnie z informacją,.ze zegarek zdlanie przez pracownika Garmin Polska został uruchomiony, ale nie zostanie wysłany do serwisu w Warszawie Garmin Polska, ponieważ jak stwierdzili nie ma podstaw realizacji dalszej gwarancji. Mając powyższe na uwadze w dniu 04.02.20125 r. skontaktowałem się telefonicznie na infolinią z Garmin Polska, gdzie od Pani usłyszałem, cyt. : "nie ma podstaw do reklamacji ponieważ zegarek zdalnie został naprawiony, a przetarcia na kopercie i rysa na szkiełku nie obejmuje tzw. gwarancję na uszkodzenia mechaniczne. Mogą naprawic powstalenuszkodzenia za jedynen1.600 zł." Napiszę w prost - ręce opadają. Ja wiem, że są zegarki droższe ale wydając ponad 5 tys. zł i będąc poinformowany, że zegarek ma obudowę tytanową a szkiełko jest odporne na zarysowania i nic w tym zegarku nie ma prawa się stać. Człowiek liczy, że przy normalnym użytkowaniu takie rzeczy nie mają prawa się wydarzyć. A jednak się dzieją a gwarancja i podejście Garmin Polska ma klienta gdzieś. W takim razie należy się zastanowić, czy za takie pieniądze WARTO ZAKUPIĆ tej firmy GARMIN zegarek i przy takie reklamacji jaką oferuje GARMIN POLSKA. Każdy musi na te pytanie/ a sobie sam odpowiedzieć.
Zapewne są tańsze zegarki i o wiele lepszą gwarancją.
Pozdrawia.
Chciałbym się podzielić w pewnym temacie, a mianowicie zakupiłem.zegarek Garmin EPIX Pro 2 gen. , który ma mieć tytanową obudowę i szkielko Gorilla Glass. Po upływie około 3 miesiecy od zakupu przy normalnym użytkowaniu, czyli bez żadnego extreme w życiu codziennym obudowa się powycierał w pewnych miejscach a szkielko ma rysę. Natomiast po upływie 1 roku w dniu 28 stycznia 2025r. wieczorem siedząc przed telewizorem zegarek wyświetlał jedynie wstęp powitania- (m.in. napis EPIX ...). Mimo kilkunastu różnych prób wyłączenia i uruchomienia jak zalecał Garmin Polska na swojej stronie lub na innych forach zegarek po upływie około 2 godz. nie odpowiadał. W zwiazku z powyższym następnego dnia udałem się do sklepu, gdzie został zakupiony w celu reklamacj w ramach gwarancji.
Pani w sklepiem mimo wielu prób również nie była w stanie uruchomić zegarek. Pomimo wielu prób nawiązania połączenia telefonicznego z Garmin Polska nie można było się dodzwonić. Pracownik przyjął reklamację. Po upływie kilku dni, tj. 03.02.20225 r. ta sama osoba zadzwoniła do mnie z informacją,.ze zegarek zdlanie przez pracownika Garmin Polska został uruchomiony, ale nie zostanie wysłany do serwisu w Warszawie Garmin Polska, ponieważ jak stwierdzili nie ma podstaw realizacji dalszej gwarancji. Mając powyższe na uwadze w dniu 04.02.20125 r. skontaktowałem się telefonicznie na infolinią z Garmin Polska, gdzie od Pani usłyszałem, cyt. : "nie ma podstaw do reklamacji ponieważ zegarek zdalnie został naprawiony, a przetarcia na kopercie i rysa na szkiełku nie obejmuje tzw. gwarancję na uszkodzenia mechaniczne. Mogą naprawic powstalenuszkodzenia za jedynen1.600 zł." Napiszę w prost - ręce opadają. Ja wiem, że są zegarki droższe ale wydając ponad 5 tys. zł i będąc poinformowany, że zegarek ma obudowę tytanową a szkiełko jest odporne na zarysowania i nic w tym zegarku nie ma prawa się stać. Człowiek liczy, że przy normalnym użytkowaniu takie rzeczy nie mają prawa się wydarzyć. A jednak się dzieją a gwarancja i podejście Garmin Polska ma klienta gdzieś. W takim razie należy się zastanowić, czy za takie pieniądze WARTO ZAKUPIĆ tej firmy GARMIN zegarek i przy takie reklamacji jaką oferuje GARMIN POLSKA. Każdy musi na te pytanie/ a sobie sam odpowiedzieć.
Zapewne są tańsze zegarki i o wiele lepszą gwarancją.
Pozdrawia.
Re: Jak działa serwis Garmina
Witam,
Zgadzam się, że przy zegarku za taką cenę oczekuje się lepszej jakości i wsparcia. Tytanowa obudowa i szkło Gorilla Glass powinny być bardziej odporne na codzienne użytkowanie, a podejście do reklamacji zdecydowanie nie robi wrażenia. Warto rozważyć inne marki, które oferują lepszą obsługę klienta.
Zgadzam się, że przy zegarku za taką cenę oczekuje się lepszej jakości i wsparcia. Tytanowa obudowa i szkło Gorilla Glass powinny być bardziej odporne na codzienne użytkowanie, a podejście do reklamacji zdecydowanie nie robi wrażenia. Warto rozważyć inne marki, które oferują lepszą obsługę klienta.