O oprogramowaniu do obsługi naszych Garminów. BaseCamp, MapSource, MapSetToolKit, sendMap, WebUpdater, POI Loader, OziExplorer, GarPatch i wiele wiele innych. Także o serwisach typu GPS Visualizer czy GPSies. Ogólnie o szeroko rozumianej personalizacji odbiorników oraz ich wsparciu przy pomocy dodatkowego oprogramowania.
Koledzy stałem się posiadaczem garmina colorado. Mam problem z wgraniem map. Jestem laikiem, czytam sporo, ale im wiecej przeczytam tym większy mętlik w głowie.
Zainstalowałem mapsource, sciągnałem ump mapę. Chciałem przesłać ją przez ms ale on jej nie widzi. Ściągnałem też MAPsetTOOLkit ale z obsługą też mam problem.
Napiszcie co i jak po kolei robić, chyba że już gdzieś jest to opisane więc poproszę o link.
Za pomoc będę wdzięczny.
Przed wysyłką z poziomu MS zwróć uwagę czy w odbiorniku nie posiadasz już pliku z nazwą gmasupp.img, bo zostanie on nadpisany.
Jeżeli posiadasz w urządzeniu lub na karcie pliki o nazwie gmapsupp .img powinieneś je zmienić przed próbą wysyłania mapy z MapSource .
Pozdrawiam.
" Jak to nie zachwyca Galkiewicza, jeśli tysiąc razy tłumaczyłem Galkiewiczowi, że go zachwyca,"
z mapami i GPS-em jest podobnie.
cytat: Witold Gombrowicz
Palmtop-aplikacja Garmin Que
Ms zainstalowałem z jakąś mapą demo, następnie znalazłem aktualizacje do wersji 6.15.7. Następnie zainstalowałem gpmapę NT 3d 2010.1 oraz UMP-pcPL Która wcześniej została zaktualizowana.
Problem w tym że nie wiem jak teraz wysłać te mapy do mojego gpsa. W zakładce mapy nic nie ma, pusta
witam mam dodatkowe pytanko czy mogę bezpiecznie wgrywać pliki do GARMINA gdy podłączę go do komputera czy lepiej to robić na karcie pamięci - nie chciałbym czegoś trwale uszkodzić ? Komputer widzi to jako dwa dyski Garmin i karta pamięci ?
Witam.
Jeżeli w pamięci lub na karcie nie masz plików z nazwą gmapsupp.img
to, możesz wysyłać mapy bezpośrednio do pamięci lub na kartę.
Jeżeli są pliki z tą nazwą to z poziomu PC-ta zmień na dowolną nazwę,
według uznania i możesz wysyłać z MapSource.